Wyndham Grand Orlando Resort Bonnet Creek(Orlando)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
The Point Hotel & Suites(Orlando)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Doubletree By Hilton at the Entrance to Universal Orlando(Orlando)(Heel veel waar voor je geld!)
Doubletree.com
Floridays Resort(Orlando)
Official Hotel
  • Gratis parkeren
Caribe Royale Orlando(Orlando)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Restaurant
Avanti International Resort(Orlando)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 22/07
Priceline
Gratis annuleren tot 24/07
US$ 1.030
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 677 per nacht.

18 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven hier een aantal dagen om de thema parken in Orlando te bezoeken. Er reed van het hotel het half uur een gratis shuttle bus naar Disney. Verblijf was uitstekend, het was een mooi en schoon hotel. Daarnaast met een leuk zwembad en centraal gelegen. Ontbijt restaurants en malls zijn er dichtbij. Genoten van verblijf!

Verbleef: november 2014, reisde met een partner
GuestServices1805, Director of Sales van Holiday Inn Orlando – Disney Springs Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 november 2014

Lieve Philippine R,

Dank u voor de tijd neemt om een recensie te schrijven met betrekking tot uw recente verblijf in ons hotel . Wij waarderen uw positieve feedback en zijn blij dat je genoten van je tijd hier .

We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen weer heel snel !

Nogmaals bedankt ,
Diretor van Sales

15 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie dagen vertoefd met name voor bezoek aan Disney world. Shuttle naar park is prima geregeld. Disney downtown op loopafstand. Zwembad is heerlijk. Kamers wel wat gehorig en met veel kinderen die laat naar bed gaan, zijn oordopjes wel handig als je op tijd wilt slapen. Voor avondeten kun je makkelijk pizza bestellen en bij hotel laten afleveren.

Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
GuestServices1805, Director of Sales van Holiday Inn Orlando – Disney Springs Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2014

Cher René M,

Merci d'avoir pris le temps d'écrire une critique en ce qui concerne votre récent séjour avec nous. Nous sommes ravis que vous avez apprécié votre séjour.

Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau très bientôt!

Christine Burns,
Directeur des ventes

15 mei 2014 beoordeeld

Goed hotel. Vriendelijke bediening. Elke morgen een flesje koud water bij het verlaten van het hotel. Personeel wil alles voor je doen om het je naar de zin te maken.Schoon en net hotel.VAn het onbijt hebben we geen gebruik gemaakt, dus daar kan ik niet over oordelen.Zwembad was ook keurig onderhouden en schoon.

Kamertip: Misschien dat een kamer met uitzicht op het zwembad het leukst is, maar ik had geen voorkeur voor kamer.
  • Verbleef: mei 2014, reisde met vrienden
GuestServices1805, Director of Sales van Holiday Inn Orlando – Disney Springs Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2014

Geachte halen01,

Dank u voor takin de tijd om een beoordeling met betrekking tot uw recente verblijf in ons hotel te schrijven. Wij waarderen uw positieve feedback en zijn verheugd u te horen zeggen "Personeel zou alles voor je doen om naar het punt in Maken krijgen."

We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug heel snel!

Director of Sales

26 januari 2013 beoordeeld

Denk het personeel van dit hotel is onze vakantie echt top geworden. De kamer was top!! De bus connectie met het prak is top! Ontbijt is echt lekker. Maar ik wil vooral Spencer van de receptie voor voor schuiven. Aardig vent, en altijd berijd met je te praten of je te helpen met problemen. Hij heeft zeker bij gedragen aan de 5 sterren die ik geef. Dank je wel !!!!!!

• Verbleef: juni 2012, reisde met een partner
GuestServices1805, Director of Sales van Holiday Inn Orlando – Disney Springs Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2016

Robbie A,

Dank u voor de tijd neemt om een review over uw verblijf bij ons te schrijven. Wij waarderen je feedback en hopen u snel terug !

Christine

16 december 2012 beoordeeld

Receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. Schoon hotel met mooie grote kamers. Je bent er klant en geen nummer.
Er is lager gedeelte (6 verdiepingen) en een hoger gedeelte (12 verdiepingen). Lager gedeelte zicht op zwembad.
Hoger gedeelte gedeeltelijk zicht op snelweg en een ander gedeelte heeft zicht op zwembad en/ of Disney downtown.
Op loopafstand, 10 minuten, ligt downtown Disney. Bussen naar de parken (excl universal studio) zijn gratis en rijden om het halve uur.

Verbleef: december 2012, reisde met een partner
GuestServices1805, Director of Sales van Holiday Inn Orlando – Disney Springs Area, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2016

Dear Ton W,

Dank u voor de tijd neemt om een beoordeling met betrekking schrijven naar uw recente verblijf bij ons . Wij waarderen uw positieve feedback ans kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug real binnenkort!

Director of Sales & Catering