“Zeer vriendelijke service en uitstekend eten”
Beoordeling van The Capital Grille

The Capital Grille
Geclassificeerd als nr. 50 van 4.287 Restaurants in Orlando
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
20 april 2016 beoordeeld

Erg goed, zowel vis als vlees gerechten. We hebben gegeten met 4 personen. En een groep van 80 personen. Beide keren heel goed. Goede wijnen. Vlotte bediening.

15 april 2016 beoordeeld

De 'Wow'-factor viel wat tegen bij deze zaak (zeer oubollige ambiance, stijve en afstandelijke bediening met dito ontvangst). Het geserveerde eten is echter van uitzonderlijke kwaliteit, zowel de zeevruchten (fantastisch geserveerd werkelijk!) als de steaks. De filet-mignon was werkelijk uit de kunst!

17 oktober 2014 beoordeeld

Hier weten ze hoe het hoort, vriendelijke ontvangst en goede bediening. Deze kwaliteit wordt goed voorgezet in het eten, mooie verse garnalen als voorgerecht mooi geserveerd en een heerlijk hoofdgerecht. De hoeveelheid eten blijft wel wat veel in de USA maar dat zal niet zo snel veranderen. Dit is een restaurant om zeker terug te komen.

• Sfeer
3 mei 2014 beoordeeld

We zijn hier geweest met vrienden. Allereerst hadden we geserveerd om 9PM maar was onze tafel bij aankomst nog lang niet klaar. Ik denk dat we rond 10PM aan tafel konden. Vervolgens hadden we een ober die de Amerikaanse nep service tot een nieuw niveau bracht. Zelfs tegen de vrouwen aan tafel zei hij 'My friend'. De rekening was hoog, maar eten was wel lekker. Vlees is een aanrader.

28 april 2014 beoordeeld

Goede vriendelijke bediening, erg goed vlees, smaakvolle salades, zeer goede uiensoep, voldoende verse groenten, goede wijnen en leuk publiek!

Reizigers die The Capital Grille bekeken, bekeken ook

In The Capital Grille geweest? Deel je ervaringen!