“Veel voor weinig ”

Keukens: Amerikaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Buffet, Afhalen
29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alsof je in een All-Inclusivehotel zit. Je betaalt 15 dollar voor het eten en 3 dollar voor frisdrank, vervolgens kun je onbeperkt eten en drinken. Ruime keuze, prima kwaliteit. Meer gegeten dan me lief is.

24 mei 2015 beoordeeld

Een echte eetfabriek waar je voor $ 15,00 onbeperkt kunt eten van een buffet. Het eten is lekker, met heel veel keus. De entourage is ongezellig.

24 december 2014 beoordeeld

Het restaurant is afgelopen week heropend. In het gebouw zat vroeger een Woodgrill. Medewerkers zetten echt hun beste beentje voor, zeer streng toezicht door management.Perfect verzorgd buffet, alles piping hot wat warm moet zijn en perfect koel wat gekoeld moet zijn.

17 september 2014 beoordeeld

Je kunt hier goed en lekker eten voor een zeer gunstige prijs.
Bediening was zeer vriendelijk en hulp bereid
we gaan er zeker weer heen

• Sfeer
26 juni 2014 beoordeeld

Goed eten in buffet vorm
Goede keuze mogelijkheid en het eten is smaakvol.
De gerechten worden goed bijgevuld.
Steak wordt gebakken op aanvraag zo je het hebben wil.
Bediening was erg vriendelijk en deed haar best om ons van alles aan te dragen

• Sfeer

Reizigers die Golden Corral bekeken, bekeken ook

Orlando, Central Florida

In Golden Corral geweest? Deel je ervaringen!