“Had beter verwacht ”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Wijk: Lake Buena Vista
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten buiten op het terras/lounge. De serveerster was gemaakt vriendelijk. Je kreeg niet het idee dat ze er echt zin in had. Wat wel netjes was, zij was de cola vergeten en bracht de cola pas toen jet eten al bijna op was. Zij had dit ook niet op de rekening gezet. Het eten is redelijk tot goed. Ik had meer verwacht van dit restaurant.

1 november 2016 beoordeeld

In dit restaurant, of jungle is goed te eten en genoeg te zien. Je kunt je ogen uitkijken. Vond het zelf wat aan de prijzige kant maar wel erg vriendelijk en goed.

24 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was zo bruk bij Rainforest cafe dat wij besloten om bij de Lava Lounge te gaan eten (Disney Springs).

Hier hanteren zij het First come First serve principe. Wij hadden een prima plek uitkijkend over het meer.

De bestelling liet lang op zich wachten en wat het nog erger maakte, toen het er eenmaal was, bleek het ook niet god warm te zijn.

Wij hadden geen zin om te klagen, dus opgegeten en weggegaan.

Is het een aanrader? Nee, niet bijzonder en de gerechten worden bereidt in dezelfde massa-keuken van het rainforest cafe.

20 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit unieke restaurant heeft vriendelijk en behulpzaam personeel. Er is een uitgebreide kaart en een aparte kinderkaart. Tijdens het eten hoor je geluiden uit het regenwoud, gaat het onweren en bewegen er verschillende dieren. De toiletten zijn tijdens piek-moment niet heel erg schoon.
Vantevoren reserveren is aan te bevelen. Er is een goed loyaliteits programma en dit maakt duidelijk verschil in benadering. Je krijgt ook sneller een tafel toegewezen.

10 februari 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten in een jungle omgeving waarbij de olifanten eens in de zoveel tijd trompetteren en de damp over je tafel glijdt. Ben vaker hier geweest en ik weet dat het druk is, derhalve eerst gereserveerd verder geshopt en na 45 min eens teruggekomen dan wacht je wat minder lang.

Reizigers die Rainforest Cafe bekeken, bekeken ook

Orlando, Central Florida

In Rainforest Cafe geweest? Deel je ervaringen!