Bart R
Heel

Prima hotel in het park

4,0 van 5 bollen9 dec 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima hotel met voldoende faciliteiten. Gunstig gelegen voor waterpark (aanrader!). Ontbijt massaal maar dat hoort er in zo een hotel beetje bij. Prima faciliteiten op het park. Is zeker een aanrader!
Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
10.3 km van Universal's Cabana Bay Beach Resort
Geen aanbetaling vereist
  • Hyatt.com
10.0 km van Universal's Cabana Bay Beach Resort
Brighter, Bolder Lagoon Pool & Waterpark
  • Expedia.com
12.6 km van Universal's Cabana Bay Beach Resort
Zwembad
A 10-acre lake with fountains is surrounded by a walkway that connects the Wyndham Grand Orlando Resort Bonnet Creek with surrounding Club Wyndham resorts and their pool amenities.
  • Prestigia.com
20.7 km van Universal's Cabana Bay Beach Resort
Gratis parkeren
Meer hotels in Orlando bekijken
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Groot en proper hotel nabij de universal-parken. Shuttlebussen die je tot de citywalk brengen. Restaurant in het hotel was oké en makkelijk als je geen zin meer had om buiten het hotel te gaan eten. Leuke zwembaden met vele ligzetels.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 15 april 2018 via mobiele applicatie

Als ie dicht bij universal parken wil verblijven uitstekende plek.

Elke 7 minuten een bus nar universal en je staat in No time op de City walk of bij 1 van de parken.

Prima WiFi

Restaurants niet bijzonder maar gewoon prima wij deden ontbijt en diner meestal buiten hotel.

Prima verblijf gehad goeie uitval basis om vanuit hier Orlando te verkennen.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 8 februari 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel heb ik gekozen ivm de ligging van het hotel. Het hotel ligt dichtbij de parken en is met een shuttle gemakkelijk te bereiken. De shuttle reed ‘s ochtends vroeg tot 2 uur ‘s nachts. Je kunt dus gerust nog even naar de Citywalk. Wii arriveerde na een lange vlucht in dit hotel. We werden vriendelijk ontvangen bij de entree en vervolgens bij de receptie. Normaliter is inchecken om 16 uur. Wij waren er iets eerder en konden gelukkig inchecken. Wij zaten in gebouw Americana. Er zijn verschillende gebouwen. Er zijn 2 grote zwembaden en veel ligstoelen. Het ziet er heel leuk uit, maar helaas hadden wij geen tijd om hier gebruik van te maken, maar het zag er wel heel verleidelijk uit. In het hotel is een fitness die hebben we wel gebruikt. Het waren goede apparaten en het was een fijne zaal. In het hotel vind je een groot self service restaurant, een Starbucks, bowling baan en diverse conferentie zalen. De kamers waren heel netjes en waren van alle gemakken voorzien. Het parkeren is 12$. Als dit inclusief was hadden ze 5 bolletjes gekregen. De prijs van de hotelkamer is best hoog, hiervoor had een ontbijt en parkeerplaats best inclusief kunnen zijn.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 19 augustus 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel bij Universal in jaren 60 stijl. We zijn hier een week gebleven en hebben het prima naar ons zin gehad. 2 grote zwembaden bij het hotel, Volcanobay om de hoek en prima shuttlebus naar de parken. Eten on het hotel is prima. Er is een grote saladebar waar je je salade zelf jan samenstellen. Er zijn genoeg gezonde keuzes maar natuurlijk ook burgers en Pizza wat de kids wel er konden waarderen.
Al met al prima budget hotel.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 juni 2017 via mobiele applicatie

Hou je van de 60-ties en van theme parks dan is dit een perfecte locatie.
Kamers zijn prima, ruim en schoon en zijn voorzien van (o.a.) koelkastje, tv en een lekkere douche. Kamer was vooral schoon!!

Eten in het hotel is niet bijzonder. In de diner o.a. pizza, hamburgers en steak.

Zwembaden (2) zijn heerlijk en vooral na een dag lopen een aanrader.

Afstand tot Universal parken ca. 1,5 km en tot Volcano Bay slechts 500 m.

Datum van verblijf: juni 2017