“Onvriendelijk”

Fogo de Chão Brazilian Steakhouse
Reserveren met OpenTable
Fogo de Chão Brazilian Steakhouse is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 108 van 4.275 Restaurants in Orlando
Keukens: Braziliaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buffet, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buffet, Reserveringen
16 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier nu voor 3e jaar op rij. Het vlees en salade buffet is prima, en als je met kleine kinderen komt dan eten ze voor niks en oudere kinderen voor 50%. Echter, een prijs van USD 50,== P.p. Excl. tips weegt niet op tegen de kwaliteit en service. In mijn beleving was de prijs in 2014 ca. USD 38,== P.p.
De kwaliteit van vlees is best ok, maar pas op dat je niet laat volstoppen met buffet salade en of "goedkopere keuzes vlees". Maar wat ons dit jaar echt deed afknappen was de druk die je voelt zodra je niet snel genoeg eet, dan wel te lang aan tafel blijft zitten. In ons geval vond ik dit een schande, omdat we nota bene 2 flessen wijn bestelde en voordat we de 2e fles konden leegmaken werd ons door "een manager" vriendelijk doch dringend verzocht of we nog specifieke vleeswensen hadden. M.a.w. Zo niet, dan brengen we direct de rekening.
Als gevolg zijn we - in tegenstelling tot andere jaren - slechts een keer geweest en gaan we liever naar Longhorn Steakhouse, waar je in alle rust een perfect stukje vlees kunt genieten voor een perfecte prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: februari 2016

4 februari 2016 beoordeeld

Wij hebben hier in 2014 gegeten tijdens onze rondreis door Florida. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel die erg behulpzaam waren.. Wij waren met 5 volwassenen en prijs kwaliteit is goed.

Datum van bezoek: maart 2015
13 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig haar hier meerdere keren gegeten en heel enthousiast!
Deze week weer terug gekomen... Het buffet is schitterend goed, ook voor kinderen. En mocht je alleen voor buffet gaan dan is USD 24,95 en kinderen gratis een perfecte deal.
De prijzen voor volwassenen incl buffet en all you can eat meat is USD 50 pp en de kwaliteit van het vlees was niet exceptioneel... Het is heel erg zout en de steaks bij longhorn vinden wij smakelijker.
De atmosphere bij fogo is wel heel leuk! Bediening ook heel vriendelijk en leuk!
Kortom, we gaan nog een keer terug, maar dan voor het buffet en niet het vlees.

15 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij de 2de dag van onze vakantie hier gegeten op aanraden van een kennis. En dat was een juiste tip. Bij binnenkomst moesten we even wachten tot we aan tafel konden. Maar toen we zaten ging het snel. Er is onbeperkt salade buffet en ze komen langs met verschillende soorten spiesen met vlees. Dus eet niet veel salade. Vlees is op zich lekker maar sommige kan je beter overslaan. Taai en erg 'van de grill ' zeg maar. De desserts waren heerlijk trouwens een lavacake en gekarameliseerde ananas. Top! Zeker een aanrader om een keer te proberen.

29 april 2012 beoordeeld

Heel leuk concept, ja kan er zoveel eten als je wilt en nog heel lekker ook, je moet wel een echte vlees liefhebber zijn. Het vlees is van topkwaliteit en word van de spies gesneden aan je tafel echt heel leuk. Klein minpunt het is er heel koud airco staat hoog doe iets warms aan.

Datum van bezoek: april 2012

Reizigers die Fogo de Chão Brazilian Steakhouse bekeken, bekeken ook

Orlando, Central Florida

In Fogo de Chão Brazilian Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!