“Redelijk, 1,5 jaar geleden beter”
Beoordeling van Seito Sushi

Seito Sushi
Reserveren met OpenTable
Seito Sushi is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 26 van 4.283 Restaurants in Orlando

-veel zitplekken
-schoon, netjes
-vriendelijke bediening

Min:
-sushi is niet heel bijzonder, best wel basic eigenlijk

We hebben hier 1,5 jaar geleden ook gezeten, het was toen zeer goed dus reden om terug te gaan. Het valt wat tegen, het is goed, vers etc maar de smaken zijn of veel te vlak of veel te scherp. Zeker een dikke voldoende maar niet bijzonder genoeg om een volgende keer wederom hierheen te rijden.

Mocht seito deze review lezen...de rijst is te hard (na 200+ keer sushi gegeten te hebben weten we wat lekker is ;-))

Kom ik hier terug? Nee, is goed maar niet bijzonder genoeg

Kwaliteit 7
Aanbod 7
Bediening 8
Smaken 6

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede susi en sashimi maar wel aan de prijs. Bediening was bij ons die avond niet echt heel vriendelijk maar was niet storend.

2 augustus 2016 beoordeeld

Erg lekkere sushi gegeten hier, keuze bestaat wel uit de standaard soorten vis die je in nederland ook hebt, maar alles is goed vers, rijst is luchtig en ruime keuze uit andere gerechten.

personeel is vriendelijk (gelukkig niet heel erg overdreven amerikaans) en de prijzen zijn prima voor wat je krijgt (gemiddeld wat hoger dan normaal, maar de kwaliteit van het eten is dit ook)

2 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben anderhalf jaar in orlando gewoond Seito was ons adres voor uitstekende sushi wij hebben bijna alle goede sushi restaurants in Orlando geprobeerd maar dit was,is, en blijft onze favoriet!!! geweldige service goede prijs kwaliteit verhouding!!!! Top restaurant!

11 februari 2015 beoordeeld

Wij houden van Sushi en dan niet van die all you can eat rommel. want daar zijn we wel een beetje klaar mee. Deze toko is top! Waanzinnige Sushi op z'n Amerikaans. Leuke bediening en relaxte sfeer. Wij bestelde verschillende shushies en de één was nog smakelijker als de ander maar.....pas op! wij bestelde rauwe plakjes zalm en tonijn die waren heerlijk maar....5 dollar per plakje. Dat was aan het einde bij het afrekenen even wat minder :)

Reizigers die Seito Sushi bekeken, bekeken ook

Orlando, Central Florida

In Seito Sushi geweest? Deel je ervaringen!