“Geweldig!!”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

13 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Geweldig!!”
Beoordeeld op 4 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

Afgelopen zondag zijn we aangekomen en wat zijn wij enorm verrast. In het echt is het nog mooier dan op de foto’s!
Het huis bezit vier slaapkamers en drie badkamers, we voelden ons echt als een prins en prinses met onze kinderen.

Het park, resort waar het Huis op gevestigd is, is van alle gemakken voorzien.
Een hele leuk en mooi zwembad met bubbelbad welke geopend is van 08.00 tot 23:00 uur.
Ook heeft het een indoor spelletjeshal erg leuk voor de kids.
Voor een hapje eten Kun je er ook terecht, beviel goed.

De eigenaar Chris welke we niet hebben gezien, maar wel per mail hebben gesproken is erg vriendelijk en behulpzaam. Mijn ouders zouden mee gaan op vakantie, maar vanwege een ongeluk konden zij niet mee. Voor de verzekering hadden ze een bewijs nodig en dit was voor Chris geen probleem.

Ik zou dit huis aan iedereen aanraden! Wij hebben tot nu toe echt een Superr tijd!

Het huis is een ideale uitvalsbasis voor Disney slechts 20 a 30 minuten vanaf het huis, dus echt top!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren