24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel mooie ruime kamers heerlijk ontbijt.
Behulpzaam en vriendelijk personeel
Iedere dag schone handdoeken en bedden netjes opgemaakt .
Dicht bij alle parken .
Handdoeken bij zwembad
Zwembad niet super groot maar goed om te doen .

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
17 mei 2016 beoordeeld

1 nacht hier verbleven. Mooie grote suite. Enige minpunt is dat je je koffers de trap op moet sjouwen en dat de kamer wat onderhoud nodig had. Zeer geschikt voor gezinnen!
Ontbijt was gratis en best prima.

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
7 mei 2016 beoordeeld

De service was bijna perfect, er waren uitgebreide ontbijtbuffetten en er waren genoeg faciliteiten. Qua ligging zit je perfect als je naar SeaWorld Orlando en Disney World wilt. Verder had je nog een 'social hour': tegen de avond had je dan (op sommige dagen) een paar snacks die je gratis kon nemen. Niet heel bijzonder. De rest van het hotel was wel erg bijzonder.

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
16 februari 2016 beoordeeld

Prima verblijf. Ruime studio met aparte slaapkamer. Volledig geinstalleerde keuken. Goede ontvangst en zeer net. Enkel het ontbijt is druk en industrieel. Maar je hebt alles in de studio om je eigen lekkere ontbijt te maken. Zeker een aanrader.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
10 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

wij zijn hier 4 keer geweest en elke keer is het een feest!! wij voelen ons hier helemaal thuis !! de kamers zijn super schoon en groot! het ontbijt is inbegrepen en gewoon goed! het personeel is geweldig vriendelijk!!! de locatie is super goed je zit midden in het disney gebied! op loopafstand zijn er restaurants en winkels! zeker een aanrader ook voor gezinnen met kinderen! zwembad en wasserette aanwezig!

Verbleef: september 2014, reisde met een partner