“Heel mooi, toch te duur”
Beoordeling van Universal Orlando Resort

Universal Orlando Resort
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 179,99*
Vanaf
Kaartjes voor Universal Orlando - inwoners van de ...
Geclassificeerd als nr. 10 van 459 dingen om te doen in Orlando
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Trappen / lift, Kluisjes / opslag, Parkeergelegenheid kinderwagens, Rolstoeltoegang, Toiletten, Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet echt van pretparken houden. Ben je geen echte pretparkfan, zoals ook wij, is het toch ook nog wel de moeite waard. Echter superduur. Misschien 1x in je leven doen?

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed geregeld in en om het park. Fastpass is aan te raden voor als je vlot door de attracties wil. Ook water meenemen is een must.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het park is leuk om te zien, alles ligt op loopafstand. Meeste attracties met 3D of 4D. Enorme hoge rollercoaster. Alleen dure entree en in vergelijking met Disney toch minder aantrekkelijk. Bovendien sluit het park al om 6 uur.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi park, alleen in mijn beleving niet het geld waard. Super duur en dan mag je alleen maar rondlopen in het park. Wil je wat doen moet je extra tickets kopen. Verder wel
Leuk om even gezien te hebben maar denk goed na. Halve dag is echt genoeg!

Bekijk meer beoordelingen
9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De entree van de Disneyparken is belachelijk duur, maar alles is wel goed geregeld. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden wel wat problemen met attracties die uitvielen en hadden het zelf allemaal wel na een halve dag gezien, Island of adventure kwam gezelliger over dan Universal studio’s, maar dat is puur persoonlijk. Als je met de auto komt staat alles goed aangegeven. Parkeren schreeuwend duur ($22 per auto, voor ‘gewoon’ parkeren). Wij hadden voor onze zonen kaartjes gekocht en konden hen afzetten en ophalen bij het drop-off point. Het kaartje was echter door ons online gekocht en de koper moet zich persoonlijk legitimeren bij ingang. Wij mochten toen onze auto 45 minuten laten staan en met onze kinderen mee om ze in te laten checken in het park, goede service dus. Er werd ook niet moeilijk gedaan over zelf meegebrachte broodjes en flesjes water (voor vegetariërs is er namelijk niet veel). Onze zonen hadden gebruik gemaakt van een eerdere tip op Tripadvisor: koop voor $15 een beker en die kun je de hele dag vullen bij diverse punten in het park. Ze deden gewoon samen met de beker. Als je de beker al hebt gekocht kun je deze ook op de andere dagen gewoon voor $5 activeren. Er gaat ongeveer een halve liter drinken is. Wel opletten, beker is niet volledig lekvrij. Bij de tap plekken kom je ook heerlijk ijskoud water tappen. Gewoon de beker er eerst opzetten om te activeren en je kunt gewoon je flesje met water vullen. Wij hadden ook voor ons gezin een express kaart gekocht, want de wachttijd kon toch aardig oplopen. De expresskaarten staan niet op naam en we hadden spijt dat we niet gewoon 2 hadden gekocht in plaats van vier. Bij de expresskaarten, die ter plekke $110 kosten, probeerden ze je ook nog een kaarthouder (soort keycord) van $9 aan te smeren. Wat wij wel grappig vonden en misschien de ultieme vrekkentip: wij zagen mensen de aan het eind van de middag weggegooide bekers uit de vuilnisbak halen. Konden ze tot sluitingstijd toch nog gratis drinken, haha. En natuurlijk de volgende keer de beker meenemen en alleen het drinken activeren.

Reizigers die Universal Orlando Resort bekeken, bekeken ook

In Universal Orlando Resort geweest? Deel je ervaringen!