“Lekker!”

Geclassificeerd als nr. 5 van 22 Restaurants in Captiva Island
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Afhalen
1 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tent met lekker eten en prima bediening. Reken op wacht tijd, het is er s avonds druk. Grappige styling van het restaurant.

18 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

En van de leukste restaurants in dit stukje Captiva! Een uitgebreide kaart, redelijke prijzen en een gezellig sfeertje. De bediening was erg vriendelijk. Ons ontbijtje was erg smakelijk! Echt een aanrader!

9 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De prachtige kleuren vielen gelijk op. Daar wordt je vrolijk van dachten we. We kwamen om kwart over 11 aan. Kregen de menu kaart van de gastheer. Er kwam 5 minuutjes later de serveerster. Op een botte onvriendelijk manier werd duidelijk gemaakt geen ontbijt meer. We vroegen er niet eens om. Ontbijt was tot 11 uur dus gingen er al vanuit geen ontbijt meer. Totaal overbodig dus. De gastheer/ ober was ook niet vriendelijk. Er was live muziek de meneer zong er goed dit maakte de kille sfeer wat dragelijker. Eten was wel oke. Maar de sfeer door het chagrijnige personeel maakte de boventoon. Ga hier nooit meer heen.

26 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige drukte en prima kaart. Ook voor lunch kun je hier prima terecht! Echte aanrader.
Vriendelijke bediening en een vrolijke uitstraling.

28 november 2014 beoordeeld

Service was prima. Live muziek , gezellig en ontspannen sfeer. Heb zelfs avond eten " to go" bij hun besteld. Super lekker crabcake !!

Reizigers die RC Otter's Island Eats bekeken, bekeken ook

Captiva Island, zuidwesten van de Golf Coast

In RC Otter's Island Eats geweest? Deel je ervaringen!