“Lekker eten!”

Geclassificeerd als nr. 8 van 22 Restaurants in Captiva Island
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Afhalen
22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben erg lekker gegeten en de shrimps zijn een aanrader. Wel een beetje jammer dat de dame van de bediening meer aandacht had voor de tafel naast ons.

2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond heerlijk gegeten in the mucky Duck. Bediening was zeer vriendelijk en de prijzen redelijk. Buiten was er live muziek zodat je na het eten nog even lekker kon nagenieten. De steak teryaki is zeker een aanrader. Restaurant heeft een mooi uitzicht over de zee.

5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant en bar ligt nagenoeg op het strand met iedere avond een mooie zonsondergang. Het eten is prima met een vlotte bediening. Inrichting en toiletten zijn sleets, maar past wat ons betreft wel in het sfeertje. Verwacht geen luxe, maar goed eten voor een redelijke prijs op een goede locatie. Reserveringen nemen ze niet aan.

18 augustus 2015 beoordeeld

Fantastisch gegeten bij dit restaurant aan de zee. Superaardige serveerster! De borden waren keurig opgemaakt en de grouper was erg smaakvol, evenals de serveerde groentes en aardappelen.

15 augustus 2012 beoordeeld

Fantastische plek, bediening prima maar het eten is dramatisch slecht. We toeren nu een week of drie door Florida maar zo slecht als hier heb ik nog niet gegeten. We hebben twee voorgerechten en twee hoofdgerechten gegeten. Alles smaakt naar frituur. Zelfs de patat is beneden Nivo. Geen aanrader dus!

• Sfeer

Reizigers die The Mucky Duck bekeken, bekeken ook

Captiva Island, zuidwesten van de Golf Coast

In The Mucky Duck geweest? Deel je ervaringen!