“Zeker naar toe gaan”

Geclassificeerd als nr. 5 van 22 Restaurants in Captiva Island
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Afhalen
8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg grappig restaurant, we boften met Lester, een hele grappige enthousiaste ober. Je kijkt je ogen uit, overal staat wat. De kaart biedt allerlei gerechten, wel net wat anders, verwacht geen hamburgers etc. De Duck Ellington (eend) is echt een aanrader! Als dessert natuurlijk een punt taart met z’n vieren gedeeld. Zo lekker dat we een dag erna nog een stuk taart zijn gaan halen.

Datum van bezoek: augustus 2018
Rachel P, General Manager van The Bubble Room Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2018

Thank you.

16 mei 2018 beoordeeld

fijne ervaring gehad, heel vriendelijk personeel en snelle bediening. Wij hebben er als lunch een taco gegeten en die was uitzonderlijk lekker. De taartstukken zijn gigantisch en kan je beter delen. Taart was goed maar niet bijzonder. Als je toch de moeite doet om helemaal naar einde van Sanibel te rijden is het het zeker waard om hier even binnen te springen. Heel leuk interieur

Datum van bezoek: mei 2018
Rachel P, General Manager van The Bubble Room Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2018

Thanks!

5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een aparte ervaring is de Bubbleroom, er rijden treintjes langs het plafond, er wordt kerstmuziek gedraaid en het personeel is verkleed. Echt hilarisch! Maar wat het belangrijkste is dat je er echt heerlijk kan eten, sowieso een verademing in het land der fastfood om iets vers en echts te eten.

Ze hebben ook heerlijke enorme stukken taart. En je kan altijd een doggybag mee krijgen als het teveel is.

Personeel is enorm vriendelijk tegen kindjes.

Datum van bezoek: december 2017
Rachel P, General Manager van The Bubble Room Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2018

Thank you for the review!

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ongelofelijk slecht service !
Personeel is echt niet vriendelijk dit komt vooral door de manager die dit overbrengt.
Past totaal niet bij het leuke gekke grappige interieur .
Erg jammer !

Datum van bezoek: augustus 2017
Rachel P, General Manager van The Bubble Room Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2017

We hope to see you return. Thank you for your review.

1 maart 2017 beoordeeld

Niet mijn ding ! eten is niet best te noemen en de bediening liet te wensen over. De taart is ook al niet voor mij weggelegd en ik kon dan ook niets positiefs hierover vermelden enkel dat de stukken buiten proporties waren. Inderdaad veel kitsch en alles bij elkaar was het niet de moeite waard. Captiva en Sanibel beschikken over een aantal betere eet gelegenheden.

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die The Bubble Room Restaurant bekeken, bekeken ook

Captiva Island, zuidwesten van de Golf Coast

In The Bubble Room Restaurant geweest? Deel je ervaringen!