10 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel, fijne bedden. Ruime kamers en op een mannelijke medewerker na, vriendelijk en gastvrij personeel. Op loopafstand van fifth. Deze keer was ontbijt niet inclusief, genoeg keuze hiervoor in directe omgeving

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
17 april 2017 beoordeeld

Wij hebben hier 1 nacht geslapen tijdens onze rondreis in Florida. Vriendelijk onthaal met hulp bij de bagages. Een mooie typische Amerikaanse kamer met alle comfort: grote ruime nette kamer, grote badkamer met bad en afzonderlijke douche. Perfect linnen in badkamer en op het bed. De locatie is perfect op 2 blocks (europese) van 5th Ave waar alle actie is: eten en drinken. Verwacht geen uitbundigheid in deze stad voor gepensioneerde miljonairs.

Kamertip: Kamrs met uitzicht op buitenparking zijn rustig maar uitzicht is niet het dat
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 1 nacht geslapen op onze doorreis. Mooi hotel, grote kamer en prima service. Zwembad is niet heel groot maar prima voor af te koelen. Parkeren is gratis.
Ga vooral ook even naar Thin City (loopafstand), zeker de moeite waard!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Bedank L. E
4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Keurig hotel, erg netjes en schoon.
Vriendelijk personeel.
Prima zwembad om ff af te koelen.
Wij zijn er maar 1 nacht geweest, maar was goed bevallen.
Ontbijt stelt niet veel voor : wat toast en muffins en gekookt ei.
Verder zit je mooi centraal : in 20 minuutjes loop je naar de Naples Pier
En 5th street met veel restaurants ligt op 5 minuten lopen.

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachten geslapen in het Trianon Old Naples hotel. Mooi boutique hotel op prima locatie. Je loopt zo naar 5th Ave om te eten en het strand is ongeveer 15 minuutjes lopen. Hadden ruime kamer met mooie stijlvolle inrichting en twee grote tweepersoons bedden. Ruime badkamer met inloopdouche en apart bad. Balkonnetje om nog even een drankje op te doen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zou hier zo weer naartoe gaan.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie