Trianon Old Naples(Napels)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Staybridge Suites Naples-Gulf Coast(Napels)(Heel veel waar voor je geld!)
Staybridge.com
Inn on Fifth(Napels)
Official Website
  • Gratis parkeren
Inn of Naples(Napels)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Best Western Naples Inn & Suites(Napels)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Bellasera Resort(Napels)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Gratis parkeren
Naples grande beach resort(Napels)
  • Zwembad
17 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk hotel. Ontbijt is prima niets bijzonders.
Kamers zijn gerenoveerd en zien er modern uit, zijn schoon en hebben volgens mij allemaal 2 tweepersoonsbedden. Pool is nog wat fris en er zijn genoeg ligbedjes met towels.

Kamertip: er is geen lift dus kamer op begane grond met volle koffer is fijn
  • Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
RamadaFL, Manager van Ramada by Wyndham Naples, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2017

We zijn zo blij dat je genoten hebt van het hotel. Dank u voor al uw prachtige opmerkingen. Wij hopen u terug op uw volgende reis naar Napels te zien. Dank u voor uw bedrijf

25 augustus 2017 beoordeeld

Fijn hotel, met ruime kamers, veel groen erom heen met een mooi zwembad, Goed ontbijt in het restaurant met genoeg zitplaatsen. Korte rijafstand naar de pier waar je dolfijnen kunt spotten. In de avond muziek en happy hour.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
RamadaFL, Manager van Ramada by Wyndham Naples, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2017

Dank u voor al uw groot opmerkingen. We zijn blij dat je hield van het hotel en de prachtige stad Napels. Wij hopen dat wij u op uw volgende reis naar Napels. Dank u voor uw bedrijf

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel met zwembad. Aan zwembad is een bar en restaurant aanwezig. De zee ligt om ongeveer een km. De prijzen op het menu zijn schappelijk. Het centrum heeft gezellige restaurants en winkels. Is wel een chiquere buurt. Zeker aan te bevelen.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
RamadaFL, Manager van Ramada by Wyndham Naples, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

Hartelijk dank voor de prachtige reacties. We zijn blij dat je genoten hebt van de stad en het hotel. We hopen je te zien op uw volgende reis naar Napels. Dank u voor uw bedrijf

25 mei 2017 beoordeeld

Beetje verouderd hotel. De kamer was nochtans netjes ingericht. Airco nogal luidruchtig en onder raam, vlak bij het bed. Ontbijt inbegrepen. Eenvoudig maar ok.
Lag iets buiten de ‘places of interest’.
Strand gemakkelijk te bereiken 15min te voet.
Winkelstraat en restaurantjes best met de auto.
Parkeren vormde geen probleem.
Ook goed gelegen om vandaar uit de Everglades te bezoeken.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
RamadaFL, Manager van Ramada by Wyndham Naples, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2017

Dank u voor al uw opmerkingen. De Florida Everglades is een zeer nette plek om te bezoeken om te zien de natuurlijke schoonheid van Florida. Wij hopen dat u genoten van uw tijd daar beneden. Ons hotel is centraal gelegen voor alles wat Napels te bieden heeft en wij hopen dat u genoten van uw verblijf.

17 oktober 2016 beoordeeld

Kreeg mijn favoriete kamer,,omdat ik graag dichtbij het zwembad zit, Kamer met koelkast en magnetron. Veel ruimte om te kunnen werken,en een tafel om rustig even iets te kunnen eten. Zwembad goed onderhouden en een gratis ontbijt. Meer dan voldoende parkeerplaats en prettige service.

Kamertip: Uitzicht op het zwembad is prachtig met veel groen en bloemen in de tuin erom heen.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken