“Geweldig uitzicht”

Geclassificeerd als nr. 9 van 13 Restaurants in Zia
Geschikt voor: Romantisch, Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 oktober 2017 beoordeeld

Een geweldig uitzicht, maar zeker niet de vriendelijkste mensen. Tevens zijn de prijzen in mijn ogen een beetje te hoog.

VACANZEGRECHE v, Responsabile relazioni pubbliche van Taverna Sunset Balkony, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2018

Thank you for your recent visit and your kind words. We look forward to seeing you again soon.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek in Zia om de zonsondergang te bekijken. Het eten in het restaurant was oké, kleine porties voor in verhouding met andere restaurants voor veel geld en niet heel erg bijzonder. Personeel leek gehaast.

24 juli 2017 beoordeeld

Leuk restaurantje in het hoogste dorpje van Kos (Zia). Gevarieerde kaart en aan schappelijke prijzen. Ze hebben ook een dagmenu voor diegene die eens echt Grieks willen proberen Vriendelijke bediening (die vlot in het Engels kan). Vanop het terras heb je zicht op een fantastisch mooie zonsondergang. Tip : probeer zeker de "home made lemonade" Dit is iets typisch van Zia denk ik want op elk terras serveren ze het (is met citroen)

8 juni 2017 beoordeeld

Na een bezoekje aan de kraampjes en winkels in Zia ook nog eens geklommen tot aan deze plek om er iets te drinken en te genieten van de zonsondergang. Voor de rest niks speciaals gedaan. Gekozen voor een lokaal bier. Vriendelijke bediening.

VACANZEGRECHE v, Responsabile relazioni pubbliche van Taverna Sunset Balkony, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

5 mei 2017 beoordeeld

Als je niet de prijs van tevoren vraagt wordt je onaangrnaam verrast. Daarnaast was de kwaliteit van de koffie slecht. Met de houding van het perseel en dat zij geen woord Engels spraken was het een kater en deze was niet van de alcohol.

In Taverna Sunset Balkony geweest? Deel je ervaringen!