“Zonsondergang”

Geclassificeerd als nr. 5 van 12 Restaurants in Zia
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
7 augustus 2017 beoordeeld

Zeer leuk dorpje. Wel heel erg toeristisch. Maar zeker de moeite waard om te gaan dineren tijdens de zonsondergang. Boek via een reisorganisatie de heen/terugreis met een bus. laat je hotel of....een restaurant boeken voor je!

8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks onze all in formule toch hier gegeten en de zonsondergang aanschouwd prachtig gewoon !
Eten was zeer lekker en qua prijs viel het mee !
Volgend jaar gaan we daar terug heen !
Een TIP rij er heen langs de berg weg vanaf Kos heel mooie panorama wel uitkijken voor zigeunerkamp ! En de Vele Bochten !

8 oktober 2015 beoordeeld

Nog authentiek grieks restaurantje met verse producten waarvan je er nog weinig vindt in Kos.
Lekker relaxte sfeer en super babbel gehad met Kostas.

16 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk !!

Mix grill genomen echt een aanrader heerlijk vlees lekker bereid en op smaak gebracht.

We hadden last van wespen meteen kwam het personeel te hulp met een rook potje en weg waren ze!

Echt een aanrader kan er niet minder van maken.

12 september 2015 beoordeeld

Ongelooflijke mooie omgeving, bediening is super, probeer eens frappe met ijs. Beneden dit cafe/restaurant is een dansvloer waar 3x per weer een Griekse avond wordt gegeven.Met eten en drank

Reizigers die Taverna Zia No Stress bekeken, bekeken ook

In Taverna Zia No Stress geweest? Deel je ervaringen!