“Sunset in Zia”
Beoordeling van Oromedon Traditional Tastes

Oromedon Traditional Tastes
Geclassificeerd als nr. 2 van 13 Restaurants in Zia
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdagavond met een bus vol toeristen naar Zia om de zonsondergang te zien.
Aankomst 19:30 eerst eten, waren bij dit restaurant veel tafels bezet of gereserveerd, 5 minuten gewacht en toen hadden we nog een tafel met redelijk goed uitzicht. Leuk terras met wel wat afscheidingen dus privacy! Eten was lekker. Ik wilde graag stifado maar dat was op, toen maar lansvlees gedaan, was niet heel speciaal wel veel! Mijn mede eters hadden mixed Grill wat heel veel vlees was en de locale pasta, was goed te eten maar niet speciaal. Als voorgerecht Griekse salade, lekker , wine cheese niet onze smaak, tzatziki lekker! Leuk uitzicht en goed eten

8 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie en smaakvolle gerechten en een fantastisch uitzicht. Wel nodig om te reserveren want anders heb je kans dat er geen plaats is. Voor mij een 10 !

2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Het eten smaakt perfect, personeel is vriendelijk, mooi restaurant en het uitzicht is fantastisch. Wij hebben de zon achter het eiland zien verdwijnen. De pork is langzaam gegaard in 12 uur tijd en waarschijnlijk daarom ook zo lekker. Service is overigens ook snel.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten bij zonsondergang. Het uitzicht is prachtig en het eten is heerlijk voor een prima prijs. Bediening is vriendelijk. Wel moesten we 5 min onze hand ophouden toen we wijn wilden bestellen. Het duurde even voordat dat bediening dit zag. Nadat er dit gemeld hadden kregen we excuses aangeboden met wat lekkers van het huis. Netjes opgelost dus.

Zeker een aanrader als je lekker en gezellig wilt eten bij zonsondergang in Zia.

22 mei 2018 beoordeeld

Zo typisch Grieks en toch dat tikkeltje anders, die het zo speciaal maakt. Gelegen in n klein dorp dat jammergenoeg over commercieel is geworden.
Vriendelijk onthaal en bediening, een eerlijke maar zee lekkere keuken voor n goeie prijs.
Mij man koos vr het lamsvlees, ik voor de kip met room en munt.
Goeie huiswijn en zeker de tsartiki proeven, huisgemaakt.
Ondanks dat we slechts een weekje alll in verbleven, zijn we nog eens teruggekomen.
De mosselen waren iets minder, de smaak goed Laar de porties klein.
Het uitzicht is schitterend, zeker ook bij zonsondergang. Een aanrader ook al is het enkel om een glaasje te drinken of een dessert te proeven.
Hun moto Tradition means simplicity, truth and future, doen ze alle eer aan.

Reizigers die Oromedon Traditional Tastes bekeken, bekeken ook

In Oromedon Traditional Tastes geweest? Deel je ervaringen!