“Viel ietwat tegen”

Geclassificeerd als nr. 123 van 1.227 Restaurants in Miami Beach
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Wijk: Flamingo / Lummus
6 augustus 2017 beoordeeld

Wij hadden zin in een ongecompliceerde maaltijd en dus gingen we voor burgers en sandwiches. Helaas viel deze tent tegen: de Miami hamburger was te doorbakken, de Buffalo wings hard en droog en de frietjes juist niet knapperig. De Philly chicken sandwich was wel erg lekker en de bediening vrolijk!
Jammer dat de muziek zo hard stond dat je elkaar lastig kon verstaan.

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een schappelijke prijs de heetste buffalo wings ooit eten? Hier zit je goed. Vriendelijk personeel. Kwaliteit voor een zachte prijs.

9 november 2016 beoordeeld

We wilden eens voorveen schappelijke prijs eten. Het restaurant oogt rommelig, maar het personeel is erg vriendelijk het eten heerlijk. Lekkere friet met heerlijke mayonaise. Snadwich tonijn was erg lekker. Ook fijn dat niet zomaar de rekening op tafel gegd wordt, je moet er om vragen.

Deco S, Manager van Deco Sandwich, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2016

Thanks

15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de positieve beoordelingen op zoek gegaan naar dit restaurant voor een ontbijt. Het ziet er niet heel schoon uit maar het eten en de vriendelijke bediening maken veel goed. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Zeker aan te bevelen.

23 december 2015 beoordeeld

We hebben hier met drie gegeten voor 40 dollar. Lekkere burgers, genoeg friet erbij. Oprecht vriendelijk personeel. Keuze is lastig, er is teveel lekkers. Gerechten bij andere tafels zagen er ook top uit.

Reizigers die Deco Sandwich bekeken, bekeken ook

In Deco Sandwich geweest? Deel je ervaringen!