Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (563)
Beoordelingen filteren
563 resultaten
Waardering van reizigers
76
138
176
67
106
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
76
138
176
67
106
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 563 beoordelingen
Beoordeeld op 10 juni 2016

(South) Beach Plaza hotel is verouderd maar het hotel zorgt er wel voor dat hun kamers, receptie en alle andere ruimtes in orde zijn en volgens de huidige standaard.

Dit hotel heeft de perfecte locatie in South beach, Miami. Om de hoek ligt het strand en alle uitgaansmogelijkheden liggen op een wandelafstand. Kamers hebben alles wat je nodig hebt.

De receptie verliep wel wat stroef en traag maar het personeel is wel heel vriendelijk en doen hun best je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank SvenDLT
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 3 september 2010

Dit hotel is het smerigste hotel waar ik ooit geweest ben, onze kamer was niet klaar, dus we kregen een upgrade, maar er zitten bedwantsen en kakkerlakken in de kamer.
We verhuizen maar kregen hetzelfde, de lift is niet geschikt voor meer dan 3 personen maar het is alleen voor het voorste gedeelte van het hotel, het achterste deel heeft geen lift maar alleen een steile trap. je moet betalen voor het ontbijt.
De locatie is geweldig, direct aan het strand, maar is de prijs niet waard

Bedank acheron81
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
vpowe002, Manager van The Beach Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2010
Google-vertaling

We are sorry that these guests were less than satisfied. If your room type is not ready we move you to another room type of your choice. We are noted for checking our guests in as soon as we have the rooms ready; even at 8am in the morning for a 3 pm check-in. All our beds are encased in bed bugs, moths, bugs resistant coverings that cannot penetrate the mattresses. It is an extra step we take to ensure that we are protected during recent outbreaks of bed bugs throughout the US. This is an important step because bed bugs show no bias; they appear in the most luxurious 5-diamond properties to the least of hotels. Our elevator is an antique elevator that is fully certified and is religiously serviced every month. Due to the fact that the elevator is historic, it only holds 3 at once. Breakfast is included in our resort fee.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 3 oktober 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 april 2018 via mobiele applicatie

Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 april 2018 via mobiele applicatie

Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken