Beoordeeld op 9 juni 2016 via mobiele applicatie

De "place to be" in Miami beach!
Het hotel straalt luxe en klasse uit. De prijzen zijn hoog te noemen voor zowel de kamers als eten/drinken.
Het is een magneet voor de Rich and famous in Miami. Vooral in het weekend wordt er gefeest met harde muziek zowel in en rond het zwembad als in de beroemde nachtclub Liv.

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 april 2016

De prijs kwaliteitverhouding is ver zoek hier. Onze kamer was heel gewoontjes, maar allesbehalve goedkoop. Die scheve prijs-kwaliteitverhouding gaat op voor alles op het complex. Het is allemaal erg mooi, maar weinig echte klasse en vooral veel herrie. Om half negen 's ochtends gaat de geluidsinstallatie bij het zwembad aan. Als de tractoren op het strand klaar zijn gaat ook daar de geluidsinstallatie aan. De jongeren die tegen twaalf uur hun bed uit komen rollen doen daar nog een schepje bovenop met hun zelf meegebrachte muziek en blijkbaar moet de installatie van het hotel dan ook nog wat harder. Ik zou willen dat ik video's kon posten op TripAdvisor, dan kon ik jullie mee laten genieten. Ik heb daadwerkelijk met noise cancelling headphones op het strand gelegen en nog kreeg ik hoofdpijn. 's Avonds is de herrie in de hal (met open bar) niet meer te overzien en het complex is een nachtclub en diverse feestzalen rijk. Als klap op de vuurpijl zijn de muren tussen de kamers van hout en doen mensen niet aan rekening houden met de buren. Erg reiziger vriendelijk zijn ze ook niet want er is geen parkeergelegenheid voor je huurauto. Daar mag je een blok voor gaan lopen. Wij zijn na een paar dagen weer vertrokken naar een rustiger oord. Helaas mochten we bij het weggaan nog genieten van een pittige discussie aan de balie omdat onze rekening niet klopte. Het geheel liet een indruk van "Benidorm voor mensen met te veel geld" achter.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 8 november 2015

het is een prachthotel op een prachtige plek, maar de lust vergaat je halverwege de middag als de jongeren; een kolonie ontblote spierballen en blote billen hun eerste drankjes op hebben en lawaai gaan maken die boven de al veel te luide loungemuziek uitkomt. Je hebt nergens rust want de kamers zijn gehorig, althans die met een tussenuur (ik denk de meesten) en die met balkon, wnt dat speelt ook een deel van leven zich af, met geschreeuw en gelal , 's middags en om 4 uur 's nachts als ze uit een van de 3 nachtclubs terugkomen. Dit is deels ook een congreshotel, maar dan moeten ze de kamers beter gescheiden houden; een vleugel voor de serieuze bezoekers en de rest voor de lawaaimakers in het weekend, ik ben zelf een dag eerder vertrokken en heb mijn vlucht vervroegd omdat ik het zat was, dus het was wel serieus vervelend. Wel een perfecte gym, die dan helaas pas om 7 uur opengaat.

Kamertip: vermijd kamers met tussendeur en vermijd het weekend
Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 november 2015 via mobiele applicatie

Mooi hotel, groot, maar dat weet je, druk in het weekend. Super restaurants, met geweldig eten.
Heerlijke tuin en ja je auto halen duurt even.
Er is van alles en je mag er goed voor betalen. Maar dat mag geen verrassing zijn.
Top dus, op alle fronten

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 20 oktober 2015 via mobiele applicatie

Hotel zelf zag er wel echt als een vijf sterren hotel uit! Super luxe, mooi zwembad. Een paar punten waar je wel degelijk op moet letten:

Valet parking behalve dat het belachelijk duur is 40 dollar per nacht moet je ook nog eens ruim een half uur wachten voordat ze je auto weer afleveren.

Hotel indeling is zeer onoverzichtelijk met de diverse verschillende ingangen.

Indien er een evenement is in t hotel let dan op de enorme drukte in t hotel en bij t zwembad!

Personeel lijkt het werk totaal niet leuk en interessant te vinden, bij de receptie kan er geen lach vanaf.

Kamer was niet schoon, gebruikte bedlinnen (vieze vlekken).

Over t algemeen dus niet 5 sterren waardig. Prijs en kwaliteit komen niet overeen!

Datum van verblijf: oktober 2015