Beoordeeld op 23 augustus 2016

Het hotel bevind zich met de voorkant aan de Collins avenue en aan de achterkant loop je zomaar het beroemde strand " Miami beach " op. Ja absoluut een top locatie ! Het hotel blinkt uit in rust met een soort van koloniale uitstraling die ze hebben gecombineerd met trendy elementen. De kamers zijn royaal te noemen maar de badkamer is niet in verhouding. Net te klein en dus net niet helemaal perfect te noemen. Het hotel beschikt over een eigen zwembad waar het goed is om te vertoeven, om eerlijk te zijn , het zwembad is te klein voor zoveel gasten, maar daar merk je niets van, want iedereen is hier relaxt en gaat voor de beach. Als je fan bent van CSI Miami dan krijg je het juiste gevoel te pakken en is het gewoon wachten tot die dikke Humer van Horatio komt aangereden en de koele helt naar binnen stapt. Dat is het gevoel.

Kamertip: voorkant kijkt uit op levendige Collins avenue, achter op tuin en hoger gelegen kamers op strand
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 januari 2016

Dit hotel heeft een mooie lobby, grote gordijnen en een lange gang richting het zwembad. Ook de kamer erg mooi. Helemaal wit, met een groot bed. Echt een design hotel. Het ontbijt zag er niet bijzonder uit dus wij zijn om de hoek wezen eten bij een broodjeszaak. Er was erg veel geluidsoverlast van de straat. (wij waren er tijdens de Miami Music Week)

Kamertip: kies voor een kamer met zeezicht, mooier en rustiger qua geluid
  • Verbleef: maart 2015, reisde met vrienden
Dwight P, Guest Relations Manager van Delano South Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2016

Dear Judith V,
Thank you for staying with us and for taking the time to submit this review; we greatly appreciate it. I apologize about the noise you encountered during your stay, but happy you seemed to have enjoyed your overall experience. We look forward to having you back with us very soon.
Kind,
Dwight

Beoordeeld op 10 februari 2015

Wat een prachtig hotel! Het is allemaal heel erg mooi ontworpen. Mooi strak design. Als je binnenkomt langs de ingang twee mooie mannen die helpen, lange hal met veel wit. Buiten ontbijten is fantastisch. Het is geed goedkoop hotel, maar wij waren met zes vriendinnen en wisselen soms een duur weekend af met iets goedkopers om de hoek en dan is het prima te doen. Als je hier twee wken logeert ga je echt failliet, maar voor een weekend is het heerlijk genieten. Wij voelden ons echt een soort filmsterren en we hebben mooie plaatjes gemaakt. Hoewel het heel erg modern en strak is ingericht, voelt het niet koud of kil aan. Ideale plek voor wie met vriendinnen wil genieten, heel South Beach is leuk!

• Verbleef: augustus 2014, reisde met vrienden
Beoordeeld op 5 november 2014

Wat een droom was werd werkelijkheid , als je van mooie dingen houd,exclusiviteit,design,mooi publiek,stars en Philipe starck moet je er geweest zijn . Alles op je kamer v Starck is ook te koop ;) prijzig maar zeker de moeite waard om te verblijven in dit hotel. Je zou jezelf bijna een Star voelen ;) persoonlijke service overal ,on The beach,on the pool, your personal server is always there en like The real ones they are georgious! De bar is ook een aanrader,zowel als het restaurant. Welcome to Miami !

Kamertip: Zijkant of Zeezicht
  • Verbleef: december 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 augustus 2013 via mobiele applicatie

Wij gingen hier lunchen. Allereerst viel t op dat het geheel een vermoeide indruk maakt dat z'n beste tijd heeft gehad.

De valet parking was bijzonder: $ 25,- voor een uurtje. En dan moet je ook nog eens 20 minuten op je auto wachten. Heeeeel slecht

Het eten is aardig, meer ook niet. Verwacht door de weeks tijdens de lunch niet dat er veel of überhaupt mensen zitten te eten.

De wijnkaart is bizar. Een flesje whispering angel die op Fisher Island (toch niet het goedkoopste plekje van Miami, integendeel) $40,- kost, kost hier het dubbele.. Onbegrijpelijk terwijl al het andere veeeeel minder is.

Ga zeker niet met de familie hier heen!

Enorme teleurstelling

• Verbleef: augustus 2013