“Echte Italiaan in Miami”
Beoordeling van Italymania

Italymania
Geclassificeerd als nr. 87 van 1.023 Restaurants in Miami Beach
14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pasta en pizza. Zijn er twee avonden achter elkaar wezen eten. Echt een on amerikaans goede Italiaan.

Datum van bezoek: augustus 2017

6 augustus 2017 beoordeeld

De Ceasar Salad was erg lekker (alleen de kip was een beetje droog), de Penne al pesto had iets teveel saus maar de smaak was goed en de penne mooi al dente en de spaghetti aglio was super! Maar los van t eten was de sfeer goed: de bediening vriendelijk en zelfs de propper was leuk en totaal niet opdringerig.

Datum van bezoek: augustus 2017
6 mei 2017 beoordeeld

Attente bediening en goed gegeten. Je loopt er zo aan voorbij maar we zijn toch naar binnen gelopen. Geen zin in typisch Amerikaans eten? Maar gewoon heerlijke pasta's en pizza's dan moet je bij ITALYMANIA zijn.

Datum van bezoek: mei 2017
5 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een wat merkwaardige naam voor een eettentje maar laat je daardoor niet afschrikken. De eigenaren komen uit Italië en..dat proef je. Pizza en lasagne waren zeer goed (gelukkig Europese afmetingen) en de huisgemaakte tiramisu was simpelweg hemels (aanrader!).

Wel was het erg prijzig hoor. Voor een gewone normale afmeting qua pizza en lasagne plus 2 drankjes en 1 tiramisu waren we meer dan 60 dollar kwijt en dat is behoorlijk pittig. Nou is dit Miami Beach, ik weet het, maar toch... Hier zit een standaard service fee van 18% bij inbegrepen en dat vind ik not done, zoiets moet je aan de klanten overlaten want dit moet men verdienen ipv zichzelf standaard toeeigenen. Ik zie dit echter steeds vaker.

De tip op de credit card afrekening heb ik hierom leeg gelaten en daar leek men niet heel blij om te zijn. Maar om nou een tip EN service fee te gaan betalen..dat is mij te bar. Ik ben tenslotte geen geldautomaat. Je loopt sowieso al leeg hier met alle bijkomende tips en taxes, de rekening valt altijd tegen.

Dit terzijde, naast het lekkere eten verder een snelle en attente bediening.

Datum van bezoek: april 2017
28 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor gevonden. Heerlijk Italiaans!
Met de hele familie is Luciano uit Verona gekomen om zich in Miami te vestigen. Aanwinst voor deze restaurantbuurt. Diverse aanpassingen gevraagd buiten de menukaart om, niets was een probleem. Pizza was top, pasta heerlijk en tiramisu geweldig! Gaan we naar terug! Aanrader!

Datum van bezoek: december 2016
Giovanni P, Owner van Italymania, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2016

Thank you very much for your nice review
I hope to see you soon

Giovanni

In Italymania geweest? Deel je ervaringen!