“Leuke trnt”
Beoordeling van Señor Frog's

Señor Frog's
Reserveren met OpenTable
Señor Frog's is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 34 van 1.219 Restaurants in Miami Beach
Keukens: Amerikaans, Barbecue
21 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel doet erg zijn best om het leuk te maken met allerlei grappen. Het eten is traditioneel burgers en ander fastfood. Leuke inrichting maar wel gehorig en luidruchtig. Niet echt iets bijzonders maar goed voor een hapje.

31 juli 2015 beoordeeld

Erg leuk om hier te eten.

Het gooien met popcorn is het leukste om te doen.

Het eten is prima kwaliteit.

Ze doen alles om het naar het zin te maken.

Vraag naar Ernesto!

18 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond gegeten, voor een grote mojito die we samen hebben gedeeld plus allebei onbeperkt taco's eten $73 kwijt, teveel dus. De taco's leken een goeie deal: je kreeg er eerst 3 waarvan 2 soft taco's 1 met beef en 1 met chicken en nog een harde taco met iets van olijven en nog wat dingetjes, niet zo lekker. De beef en chicken waren omhuld met vette kaas, helaas. Enige wat enigszins voor herhaling vatbaar was was de kip. Je kreeg er een klein bakje salsa (tomaat, ui, mini beetje kruiden) bij en de eerst keer guacamole en sour cream. Later kon je 2 taco's pp bestellen van degene die je wilde, maar als je dan nog guacamole of sour cream erbij wilde moest je daar dus extra voor betalen. De cocktail was lekker, ca 700ml in een leuk glas wat je vervolgens mee naar huis kon nemen, maar je betaald er dan ook wel $27 voor. Verder was er een hoop entertainment, enerzijds leuk, anderzijds soms een beetje opdringerig. Leuk als je aan de drank zit, minder als je eten koud staat te worden.

SocialManager13, Public Relations Manager van Señor Frog's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2015

Dank u voor de tijd neemt om een overzicht van uw ervaring bij Señor Frog`s Miami te posten . Gelieve onze diepste excuses voor de ervaring die je gehad en de service die u ontvangt die onder uw verwachtingen viel . De feedback die we krijgen van gewaardeerde gasten zoals jij stelt ons in staat om problemen aan te pakken en de nodige acties om vergelijkbare situaties te garanderen, kunnen worden voorkomen in de toekomst. Uw mening zal worden gebruikt om de vereiste veranderingen door te voeren en wij hopen dat u ons een kans om te laten zien de verbeteringen bij terugkomst kunnen geven .

16 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedere dinsdag is het bij Señor Frog's Taco Tuesday. Onbeperkt taco's voor $15 klinkt fantastisch, maar de taco's zijn van slechte kwaliteit. Je krijgt 3 verschillende taco's (beef, kip en Tex-mex). Beef en kip zijn saaie taco's met alleen wat beef/kip en kaas. De eerste ronde krijg je er guacamole en sour creme bij, maar daarna moet je hier $0.50 extra!!! voor betalen (de afzetters!!). Je eet dus uiteindelijk een heleboel rondes saaie taco's. Drank is bijzonder duur. Hun standaard beker kost $25+ voor ca 600-700ml.
Entertainment is redelijk, maar echt opdringerig. Bediening is traag en ook opdringerig. Fooi van 18% zit al standaard in de rekening (absoluut dus niet nog extra tippen). Niet gaan is het devies.

18 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een super leuk restaurant voor iedereen. Jong en oud. Wij zijn er met onze 2 kinderen geweest. Het is goed te betalen. Je krijgt er namelijk goede entertainment bij. De presentatie van het eten is eveneens geweldig. De bediening is erg vriendelijk en een deel van het vermaak. Echte aanrader dus !

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring inSeñor Frog`s Miami en voor uw aanbevelingen voor onze toekomstige gasten . Het is een genot om te horen dat je een geweldige service ontvangen van onze medewerkers. We zijn blij en trots dat u rekenen onder onze gasten en we kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen terug . Groeten.

Reizigers die Señor Frog's bekeken, bekeken ook

In Señor Frog's geweest? Deel je ervaringen!