“Heerlijk eten, goede prijs-kwaliteit”
Beoordeling van CVI.CHE 105

CVI.CHE 105
Geclassificeerd als nr. 3 van 1.165 Restaurants in Miami Beach
7 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst Peruviaans gegeten. Mooie zaak die strak en modern combineert met authentieke spullen uit Peru. Heerlijk ‘spicy’ cocktail vooraf. Als starters hadden we aardappel met kaassaus en olijven, klinkt zwaarder dan het was, goed op smaak en ceviche (die ‘moet’ je hier wel eten) van gemengde vissoorten. Onder andere garnalen en inktvis. Grote portie, heerlijk op smaak. Hoofdgerechten de linguini met steak en steakpuntjes met ui en tomaat in een heerlijk saus geserveerd op frietjes en witte rijst erbij. Helaas geen plek meer voor dessert. Goede attente bediening, vlotte service! Aanrader!

8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben begonnen met pisco sour als aperitief, lekker fris en niet te zuur. Als hoofdgerecht had ik een vleesgerecht met biefstuk en gebakken banaan besteld, dit was lekker maar redelijk vettig. We hebben ook de bouillabaisse soup besteld, dit was lekker en meer dan genoeg. Het eten was snel klaar. De bediening is vriendelijk maar de ober probeerde om duurdere gerechten aan te raden. Het resto is deftig, je kan hier zowel goedkoop als duur eten.

23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste avond van de vakantie afgesloten bij cvi che en wat hebben wij genoten, wij zijn geholpen door Edison een hele aardige serveerder en wat was het eten fantastisch! Wij hadden traditionele gerechten genomen en absoluut geen spijt!
Helaas zit er geen restaurant in Nederland anders was ik daar snel gaan proeven.

2 maart 2017 beoordeeld

Eerste keer Peruviaans, en fantastische gerechten!
Helemaal niet duur, maar wel opletten bij het bestellen, want ober probeert veel duurdere specialiteiten en drankjes te verkopen, zodat je snel aan 100 $/persoon en veel te veel eten zit als je niet oplet. Kwaliteit en smaak waren super.

2 oktober 2016 beoordeeld

Dit restaurant gevonden via Tripadvisor en we dachten laten we dat eens proberen . Miguel À. was onze serveerder en hij vertelde van alles wat we konden bestellen. Hij gaf goede tips en stelde voor om bepaalde gangen te delen, hierdoor kon je van alles proeven, echt heel lekker. Tot slot het toetje wat hij ons had aanbevolen was ook super lekker! Je kunt hier buiten eten en binnen in de airco .

In CVI.CHE 105 geweest? Deel je ervaringen!