Beoordeeld op 20 april 2018 via mobiele applicatie

Goede locatie, bijzonder exterieur, kamer zelf is eerder teleurstellend, personeel ook niet al te vriendelijk of behulpzaam - gebrekkig Engels maar vooral geen goesting om iets te adviseren, naar mijn mening te duur voor wat het is. Ja, gratis parkeren als er plaats is.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 14 augustus 2017

Als je een stof allergie hebt, moet je hier niet zijn. De lobby van het hotel staat bomvol met allerlei rariteiten.
Een leuk hotel op een prima plek. 1 block vanaf het centrum, dicht bij het strand.
Auto kan gratis staan op eigen parkeerplaats. Wel sleutel afgeven, want er moeten veel auto's op de plek, dus schuiven geblazen.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamer die we dit jaar hadden was erg groot maar gedateerd en old fashioned.
Het kan allemaal wel wat schoner.
Maar voor 1-2 nachten LEUK. Eens iets anders dan zo'n keten hotel.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 21 januari 2017 via mobiele applicatie

Prima locatie. Maar erg duur voor wat je krijgt. Pas op met afgeven van je autosleutels als je parkeert op het terrein! Personeel is kan zeer onvriendelijk zijn.

Hotel is heel gehorig. De bedden zijn aan vervanging toe. Alle ingrediënten voor een goed nachtrust ontbraken.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 27 juli 2016 via mobiele applicatie

Echte aanrader. Flower power- stijl!
Nette kamers. Eenvoudig maar schoon.
De algemene ruimtes hebben de "speciale stijl", de kamers zijn neutraal.
Goede ligging van het hotel, achter Ocean Drive! Eigen parkeerruimte op oprit van hotel!
Betaalbaar in Miami Beach!
Doen!!!!!

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 3 januari 2016

Leuk ingerichte lobby, hele simpele en niet erg schone kamers. Wifi werkte bij ons niet goed. Parkeren was een ramp: alle auto's werden op een kleine parkeerplaats gezet en sleutels moest je inleveren. Iemand die eruit wilde moest eerst andere auto's wegrijden om er zelf uit te kunnen... Wij hadden geen zin in problemen met de verzekering bij schade dus hebben voor 100 dollar aan de overkant van de straat geparkeerd. Locatie is geweldig: je bent zo op het strand en bij de winkels.

Datum van verblijf: augustus 2015