“Top”

Otentic Fresh Food Restaurant
Reserveren met OpenTable
Otentic Fresh Food Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 7 van 1.157 Restaurants in Miami Beach
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
12 februari 2017 beoordeeld

Wat hebben we hier genoten.

Top bediening gekregen en mochten ons op het terras zetten.

Mosseltjes hebben we gedeeld deze waren top.

Onze hoofdgerechten steak tartare,vis en pasta waren zeker lekker.

dessertbordje top.

Eens wat anders dan alle zaken in miami!

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en wat een fijne service! We kregen een aperitief van het huis aangeboden. Daarna een lekkere kir royal. Als hoofdgerecht de steak Maurice en eend. Beide waren smaakvol Europees klaar gemaakt.

De inrichting is prima gezellig te noemen, er is geprobeerd een Europese bistro sfeer te creëeren, en dat is best aardig gelukt. Als aanrader zou ik mee willen geven: investeer in bedrijfskleding, een blouse of polo maakt het net wat meer af.

Al met al een dik verdiende beoordeling, als je uiteraard de kwaliteit en smaak afzet tegen Amerikaanse standaard die wat lager ligt dan we veelal in Europa gewend zijn.

22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals reeds vermeld op tripadviser krijg je direct een glaasje wijn en toast met olijven tapenade. Ontvangst super vriendelijk. Wij namen de mosselen en advocado als voorgerecht en de steak maurice als hoofdgerecht. Samen met een chardonnay wijn. Dessert crepes met chocolade en cappuccino. Personeel zeer attent en de baas kwam ook eens checken hoe het was en hoe we de zaak ontdekt hadden.
Gewoon een aanrader.

20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hebben wij uitmuntend gegeten in Otentic. De Franse keuken krijgt hier een pittig tintje (Althans de gerechten die wij hadden genomen) en dat maakt het verrassend. Prettige sfeer met uitstekende bediening. De ober dacht met ons mee en zijn advies was kloppend. Bij binnenkomst kregen wij een aperitief. Hij adviseerde ons om onze voorgerechten te delen en dat was een prima voorstel. Hij wilde ons alles laten proeven en vertelde trots dat deze keuken geweldig was. Wij vonden dat fijn, maar wij kunnen ons voorstellen dat je dit niet prettig vindt. De hoofdgerechten waren prima opgemaakt en de smaak (Wat het belangrijkste is) was geweldig. Zeer relax en geen harde muziek zoals aan de Ocean drive. Kortom een echte aanrader voor wie van lekker dineren houdt. Prijs kwaliteit zeer goed.

25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Aparte indeling van restaurant maar dat hadden we al gezien in de beoordelingen van anderen. Niet heel gezellig binnen, maar Lekkere kaart met klassieke gerechten. Heerlijke steak tartaar, zoals hij hoort. Tonijn tartaar ook lekker.

Reizigers die Otentic Fresh Food Restaurant bekeken, bekeken ook

In Otentic Fresh Food Restaurant geweest? Deel je ervaringen!