“Top Italian Experience”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
2 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met een authentiek karakter. Op de meeste Amerikaanse restaurants kan je qua stijl en inrichting opmerkingen plaatsen, maar dit is erg mooi en italiaans.

Het eten is top, erg lekkere pastas en ook de voor en nagerechten zijn goed en authentiek. Zelfs de experience is Europees, want we hebben drie uur zitten tafelen voor we de rekening kregen. Aanrader!

FabianCea, Owner van Cafe Prima Pasta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2017

Dank u Arnold! Wij waarderen uw beoordeling.

24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier terecht gekomen door alle positieve berichten op TripAdvisor en ik kan alleen maar zeggen, ze zijn allemaal waar!! We zijn de hele avond geholpen door Andrew en Geraldine en hebben echt genoten. We waren met z'n zessen en hebben allemaal pasta gegeten, vooral de pasta met peer was overheerlijk. We zijn zeker niet opgejaagd en voelde ons erg welkom. Een aanrader!!

FabianCea, Owner van Cafe Prima Pasta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2016

We willen u bedanken voor uw stellaire review over ons restaurant. Het betekent echt veel voor ons dat onze toeristen bij ons niet alleen een keer, maar twee keer tijdens hun verblijf in Miami. Ons personeel is opgeleid om iedereen te voorzien van uitstekende gerechten en service. Wij hopen u weer te zien volgende keer dat je in de buurt bent.

10 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben nu 3 weken onderweg in Texas en Florida maar dit is verreweg het beste wat ik gegeten heb. Dit kan natuurlijk komen omdat ik heel erg van pasta hou.. Maar dit overtrof het gewoon. Je moet alleen wel voor lief nemen dat je even moet wachten op je tafeltje maar, aan de bar zit je ook gezellig. Het personeel is erg vriendelijk zowel achter de bar als aan tafel. Als je in Miami Beach bent en je wilt pasta eten ga dan hier heen!!

25 maart 2015 beoordeeld

Heerlijk gegeten op dinsdagavond. 10 minuten aan de bar gewacht voor tafel buiten. Top geholpen en goede (wijn) adviezen gekregen. Alles op zijn tijd en gezellige sfeer ondanks de 'drukke' weg voor de deur. Komen zeker terug.

FabianCea, Owner van Cafe Prima Pasta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 maart 2015

Thanks for the review Jeroen!

30 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van de Tripadvisor score zijn we hier op dinsdag komen eten. Het eten was lekker maar de sfeer ondermaats. Dit was enkel te wijten aan het feit dat men nog het liefst van al de rekening zou willen brengen voor men nog maar zit. Het voorgerecht komt tegelijkertijd met het aperitief. En het hoofdgerecht komt binnen de minuut nadat de borden van het voorgerecht zijn afgeruimd. Echt niet leuk. Waarschijnlijk is dit te wijten aan de drukte die er soms kan heersen, maar vandaag zat het resto nog niet half vol. Wel een mooi interieur en leuk terras.

Reizigers die Cafe Prima Pasta bekeken, bekeken ook

In Cafe Prima Pasta geweest? Deel je ervaringen!