“Geweldig”
Beoordeling van The Bazaar by Jose Andres

The Bazaar by Jose Andres
Reserveren met OpenTable
The Bazaar by Jose Andres is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 39 van 1.226 Restaurants in Miami Beach
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
26 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kerst diner, het eten de servies alles klopt, ik hoop dat we voordat onze vakantie over is willen we terug komen. Top punt van onze vakantie in Miami

8 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel trendy locatie
Super bediening en het eten : whaw smaakbommen
Niet goedkoop maar super! Zeker proberen uiensoep met foie gras : gewoon subliem

1 juni 2016 beoordeeld

Echt geweldig heerlijk eten. Er is zoveel lekkers te bestellen. Je besteld allemaal kleine gerechten (een soort tapas) en deze kan je ook lekker met elkaar delen. Ze hebben hele bijzondere gerechten en wat meer traditionele gerechten. Maar wat hebben we genoten. Het is allemaal niet voor niks, maar als je echt een keer goed wilt genieten dan moet je hier zeker naartoe gaan.

7 april 2016 beoordeeld

Dit restaurant in SLS Hotel is absoluut de moeite. Zeer duur maar ongelofelijk goed. Het interieur is mooi en de bediening zeer vriendelijk. De gerechtjes zijn van uitzonderlijk goede kwaliteit en blinken uit in originaliteit zeker op vlak van concept. Een mooie mix van Spaanse tapa's met Zuid-Amerikaanse gerechtjes. Graag hadden we ze allemaal geproefd maar dan moet je wel een heel goed gevulde portefeuille meehebben.

4 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk eten! Meerdere, kleine gerechten, die je lekker met elkaar kan delen. Van Spaans tot Zuid-Amerikaans en allemaal even verfijnd en lekker. Druk restaurant, maar de bediening blijft attent en goed. Aanrader in South Beach.

Reizigers die The Bazaar by Jose Andres bekeken, bekeken ook

In The Bazaar by Jose Andres geweest? Deel je ervaringen!