Ithaca of South Beach Hotel
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
Hotel bekijken
Beach Park Hotel(Miami Beach)
  • Gratis internet
The Fritz Hotel(Miami Beach)
  • Zwembad
  • Aan het strand
The Park Central(Miami Beach)
Avalon Hotel(Miami Beach)
  • Inclusief ontbijt
Kimpton Angler's Hotel(Miami Beach)
  • Zwembad
Ocean Five Hotel(Miami Beach)
  • Inclusief ontbijt
Beacon South Beach Hotel(Miami Beach)
18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn zeer goed ontvangen door de gastvrouw. We hadden vertraging met onze vlucht en zijn pas 2 min voor 12 u binnengekomen. De gastvrouw zou wachten op ons. Goed ontbijt en goede locatie. Dichtbij ocean drive , de route van Miami . Geen wagen nodig. Hop on en hop off genomen voor verkenning van de stad. Echte aanbeveling. Prijs kwaliteit zeer goed.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Agata Z, Front Office Manager van Ithaca of South Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2017

Beste gast, bedankt voor uw feedback! We zijn blij dat u genoten van uw verblijf bij ons en dat u van ons hotel en diensten genoten hebt! Wij doen ons best om de beste klantenservice mogelijk te maken! Wij hopen u snel binnenkort te zien

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de buitenkant was het even schrikken maar binnen viel het erg mee. Oude lift maar prima voor de bagage. Boven aan gekomen kleinschalig hotel met nette, schone en ruime kamers. Helaas geen mooi uitzicht. Verder prima hotel.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Agata Z, Public Relations Manager van Ithaca of South Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2017

Dank u voor uw vriendelijke feedback! We zijn erg blij om te weten dat je graag ons hotel en genoten van hun tijd met ons! We werken heel hard elke dag om goede service te bieden. We hopen u snel te zien!

12 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleven hier na de goede comentaar te hebben gelezen met 2 vriendinnen.

Ten eerste een sofa is niet gemaakt om een volwassene op te leggen. Je voelde zo de ijzeren baren onder je. Jammer!
Het king bed was de ideale breedte maar de matras was veel te zacht. Vanaf je iets bewoog werd de buur wakker.

Sofa voor 3 de persoon moest nog klaargemaakt worden bij aankomst. Steeds maar zaken aanwezig voor 2 zoals glazen die aangevuld worden.
Maar 2 badjassen aanwezig en 1 wordt meegenomen en je krijgt geen nieuwe.

Ontbijt is zeer basic. Weinig aanwezig.

Prijs kwaliteit in orde maar persoonlijk zou ik niet meer terug gaan wegens bovenstaande.

Positief:
Heel vriendelijk personeel
Heel proper

Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
Agata Z, Front Office Manager van Ithaca of South Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2017

Hello! Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn erg blij om te weten dat u besteed geweldige tijd met ons. We werken heel hard om onze gasten de beste service en dat is waarom wij al uw opmerkingen in overweging zal nemen voor toekomstige verbeteringen! ! We hopen je te zien heel snel!

27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel waar zeer de nadruk op hygiëne ligt.
Lekkere grote bedden waar je heerlijk in ligt.
Als je er parkeert wordt je auto iedere keer gebracht en gehaald.
Ligt net achter Oceaan Drive waar het allemaal te beleven valt.
Ontbijt is redelijk goed, alleen is er maar ruimte voor twee tafeltjes.
Als deze bezet zijn moet je alles mee naar je kamer nemen.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
ITHACA_SOBE, General Manager van Ithaca of South Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2016

Hallo! Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn meer dan blij om te weten dat je graag ons hotel en u genoten van uw verblijf bij ons. We werken heel hard om dag beter! Tot ziens echt snel!

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer leuke ervaring in dit verblijf.

Hier aangekomen na een lange reis en dan is niets leuker dan een sympathieke en behulpzame ontvangst.

Positief
Vlot ingecheckt en 's morgens een heerlijk ontbijt, toch zeker naar Amerikaanse normen.
Wanneer je het strand bezoekt krijg je strandstoeltjes, parasol, ... mee van het hotel.
Zeer mooie en ruime kamer.
Schitterende ligging, de straat achter Ocean Drive!

Minpunt(je)
Minder "enthousiaste" service tijdens het ontbijt.
Weinig plaats om te ontbijten, je hebt wel de mogelijkheid om alles mee te nemen op de kamer.

Bij vertrek autopech en ook nog eens super geholpen door het personeel. Het dikke proficiat waard!

Kortom DOEN! P/Q schitterend! Voor deze prijs vind je echt niks anders. Wel rekening houden met extra kosten voor parking 20á30$/d.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
ITHACA_SOBE, General Manager van Ithaca of South Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2016

Hallo! Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback! We zijn erg blij om te weten dat je graag ons hotel en diensten! We werken heel hard elke dag om onszelf te verbeteren om onze gasten altijd de beste service! Tot ziens echt snel!