Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (571)
Beoordelingen filteren
573 resultaten
Waardering van reizigers
236
163
69
48
57
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
236
163
69
48
57
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 573 beoordelingen
Beoordeeld op 19 augustus 2015 via mobiele applicatie

Boulan heeft prachtige kamers maar mag de naam hotel niet dragen vind ik. Men heeft geen eigen restaurant en voor het ontbijt dat inclusief is moet je naar een restaurantje wat er onder zit aan de straat kant. De kamers worden verhuurd voor max. 4 personen, maar dat de kamers in de basis voor 2 personen zijn krijg je maar voor 2 personen ontbijt aangeboden ook al ben je met zijn 4-en! Het ontbijt dat wordt aangeboden is daarnaast ver onder de maat qua samenstelling en wat je op basis van de uitstraling van de kamers zou mogen verwachten. Dit geldt trouwens ook voor de strandbedjes die inclusief zijn. Je krijgt er 2 en als je met zijn 4-en bent kun je à £10 per bedje extra huren en dan nog £10 voor de parasol. Ik vind dit een manier van commercie bedrijven die niet duurzaam is!
Wij hadden een kamer met een mooie keuken. Prima geschikt om een eigen maaltijd te kunnen bereiden. Jammer is echter dat er te weinig pannen en gereedschap is om op een goede manier de maaltijd klaar te maken. Bij de prijs van de kamer moet je ook nog even £35 voor de servicekosten en £35 voor valetparking bijtellen. Al met al vind ik het dan behoorlijk prijzig voor wat je uiteindelijk geboden krijgt. Beetje teleurstellend al met al.

Verbleef: augustus 2015
Bedank 192allardb
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JimmyMouawadGM, General Manager van Boulan South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2016
Google-vertaling

Thank you for your recent visit and for sharing your feedback with us.
We are happy that you chose to stay with us during your visit to Miami! It’s also great to hear that you had a great time and enjoyed your stay at our hotel. We hope to see you again in the very near future!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 augustus 2015

Mooi hotel dat op loopafstand zit van Miami Beach South en met allemaal restaurantjes en winkeltjes in de buurt. Helaas had de 4 persoonskamer maar 1 tweepersoonsbed en moesten de andere 2 op de slaapbank slapen. Het bed was erg hard en nadat we het hadden gemeld bij de receptie kregen we een matras wat gelukkig een stuk beter lag. Een aantal dagen later kwamen ze ineens met een nieuwe bank aanzetten wat een stuk beter lag en zat dan de vorige bank. Bij het inchecken kregen we te horen dat we $70 per dag extra moesten betalen ($35 voor het valetparkeren en $35 voor de servicekosten). Dit was wel een enorme tegenvaller... Toen we de keuken zagen kwamen we er achter dat er maar een paar pannen waren en dat het lang niet compleet genoeg was voor een normale keuken (er was wel gewoon bestek en borden, glazen etc.). Voor deze keer was het wel oké, maar als we hier ooit terug komen dan zoeken we een ander hotel uit.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Bedank AnnemijnBakker
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JimmyMouawadGM, General Manager van Boulan South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2016
Google-vertaling

Thank you for your recent visit and for sharing your feedback with us.
We are happy that you chose to stay with us during your visit to Miami! It’s also great to hear that you had a great time and enjoyed your stay at our hotel. We hope to see you again in the very near future!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2013

Appartement was ruim, modern en de lokatie is goed. Strand, Ocean Drive, winkels en restaurants vlakbij, strand waar het hotel stoelen heeft staan is wel een stukje verder lopen. Prachtige keuken, helaas zo goed als leeg. Koffie moeten drinken uit een wijnglas en toen ik een ei wilde bakken was er geen pan. De wasmachine en de droger waren helaas kapot, 2e dag was de helft van de bank uit het appartement verdwenen.
De mensen die er werkten deden wel moeite om dit op te lossen en waren behulpzaam.
We hebben 3 dagen gebruik gemaakt van Valetparking, de ochtend dat we uit wilden checken bleek onze auto die we die middag hadden afgegeven voor Valetparking
's nachts weggesleept. We moesten zelf de auto terughalen en betalen. Ondanks dat de sleutels in het bezit waren van de receptie, we een ontvangstbewijs hadden en hebben betaald voor Valetparking nam men geen verantwoordelijkheid. Helaas was er geen tijd voor discussie, het risico om met 4 personen de vlucht te missen was te groot. Vanuit Nederland geprobeerd hier uit te komen, kansloos...de kosten van die dag valetparking kreeg ik terug want dat waren ze inderdaad vergeten te doen.

  • Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Helena K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JimmyMouawadGM, General Manager van Boulan South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 februari 2015
Google-vertaling

Thank you for your visit and for sharing your feedback!

I apologize for the challenges that occured with valet while you were staying with us. We now offer several amenities that were unavailable during your last visit, and would love to welcome you back to try them out.

We hope you will stay with us again, as it will be an experience on the next level!

Sincerely,
Jimmy Mouawad
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marvin S, Front Office Manager van Boulan South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 juli 2018

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Maria B, Manager van Boulan South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken