22 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen aan Ocean Drive, straat oversteken en je bent op het mooie strand van South Beach.
Op de kamer staat alles voor een stranddag: een wagentje met fijne strandstoelen, een parasol, badlakens en koeltas.
Fietsverhuur aan de overkant van de straat.

Ontbijt wordt op de kamer gebracht; avond van te voren lever je je wensenlijstje in.

Ingang hotel in/naast populair Cubaans restaurant 'Havana 1957'.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
MarriottVacationClub, Customer Care Manager van Marriott Vacation Club Pulse, South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2017

Thank you for your review. We are pleased to hear you enjoyed your stay and the location of Marriott' Vacation Club Pulse, South Beach. We hope you will join us again sometime.

17 februari 2016 beoordeeld

Prachtig hotel gelegen aan Ocean Drive. Grote, ruime kamers met een mooie badkamer. Eenvoudig ontbijt maar wel geserveerd op het dakterras met prachtig zicht op de zee. Aan de overkant van de street is het strand en je kan ligstoelen lenen in het hotel.

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
22 september 2015 beoordeeld

Perfect en kleinschalig boutique hotel op het rustigere stuk van Ocean Drive waardoor je snel in de actie zit maar toch 's avonds rustig kan slapen. Strand is aan de overkant van de straat en hotel kan handdoeken verzorgen. Prima en grote kamers, het ontbijtbuffet is klein maar voldoet voor de start van de dag. Achter het hotel zit een prima 24/7 Walgreens store voor snacks en boodschappen, de kamers hebben een goede kitchenette. Een aanrader!

Verbleef: november 2014
6 augustus 2015 beoordeeld

Het hotel was in één woord fantastisch! Een mooi hotel aan het begin van Ocean drive met mooie, schone, ruime, gerenoveerde kamers. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker nog een keer terug!

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Charlie L, Front Office Manager van Marriott Vacation Club Pulse, South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 augustus 2015

Dear Peivan,

So great to hear about your wonderful stay with us here at the Edgewater! I am very happy that you will be choosing the Edgewater in a future visit to Miami Beach.

Charlie Lopez and the Edgewater Team

6 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze verdieping (5e) was net gerenoveerd. De kamers zien er super mooi uit. Mooie lichte, ruime, schone kamers met een balkonnetje. De bedden lagen heerlijk.

De locatie is erg goed. Alleen de weg oversteken en je zit bij het strand. Daarnaast zit het hotel aan het begin van Ocean Drive. Zo zit je binnen no time bij de drukte van de diverse restaurants en winkeltjes. Ondanks dat je aan deze drukke straat zit heb je geen last van herrie.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Voor 9 dollar per persoon per dag kun je ontbijten en gebruik maken van de strandhanddoeken, strandstoelen en kun je bij happy hour een drankje komen doen.
Er is elke dag van 6-7 uur 's avonds happy hour. Je kunt dan bier/wijn/sap drinken en pretzels/nootjes eten op het terras.

Het ontbijt is prima. Je kunt er croissants, zoete broodjes en bagels pakken, maar ook yoghurt, fruit en verschillende soorten corn flakes.

Als ik nog een keer naar Miami Beach ga zal ik zeker weer voor dit hotel kiezen. Kortom, aanrader!!!

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie