Opslaan

vanaf US$ 58,99
vanaf US$ 67,99
vanaf US$ 29,00
Beoordeeld op 2 oktober 2017

Onlangs Soutbeach voor een aantal dagen bezocht met familie.
Fantastische sfeer, mooie gebouwen met dito verhalen. Leuk om ook een tour te doen waardoor je meer achtergrond informatie ontvangt. Indrukwekkend het gebouw waar Giovanni Versace in 1997 op de trappen werd neergeschoten ennu is omgetoverd tot restaurant cq momentum. Avonds hebben wij een super cocktail gedronken op 1 van de vele terrasjes van Ocean Drive met geweldige muziek en ambiance waar we de rest van de avond genoten hebben. Prijzen zijn wel aanzielijk maar een ervaring om nooit meer te vergeten. Fam Snel

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk strand. Niet overal toilet gelegenheden. Geen verhuur van vermaak zoals jet ski, parasailing, waterfiets of iets dergelijk. Verschillendde strand tentje, veekopers met water en bier

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 28 september 2017 via mobiele applicatie

Leuke straat, strand, mooi weer, mooi blauw warm water. Gewoon leuk om relaxt te zitten of om te zwemmen

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 25 september 2017

bij ieder bezoek aan florida stoppen we hier even om bij te laden. Ik heb altijd wel een zakenafspraak in Miami en hier zijn de beste bars om een deal af te ronden.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 30 augustus 2017

Prachtige buurt om doorheen te wandelen, vooral dan het gedeelte hetwelke gevrijwaard is gebleven van hoge moderne torengebouwen. Wij konden enorm genieten van de architectuur, de vele eet en drankgelegenheden.

Datum van activiteit: augustus 2017