“Super cocktails heerlijk eten en prachtige strand”
Beoordeling van South Beach

South Beach
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 8,00*
Vanaf
South Beach Bicycle Rental
Geclassificeerd als nr. 1 van 127 dingen om te doen in Miami Beach
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
2 oktober 2017 beoordeeld

Onlangs Soutbeach voor een aantal dagen bezocht met familie.
Fantastische sfeer, mooie gebouwen met dito verhalen. Leuk om ook een tour te doen waardoor je meer achtergrond informatie ontvangt. Indrukwekkend het gebouw waar Giovanni Versace in 1997 op de trappen werd neergeschoten ennu is omgetoverd tot restaurant cq momentum. Avonds hebben wij een super cocktail gedronken op 1 van de vele terrasjes van Ocean Drive met geweldige muziek en ambiance waar we de rest van de avond genoten hebben. Prijzen zijn wel aanzielijk maar een ervaring om nooit meer te vergeten. Fam Snel

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk strand. Niet overal toilet gelegenheden. Geen verhuur van vermaak zoals jet ski, parasailing, waterfiets of iets dergelijk. Verschillendde strand tentje, veekopers met water en bier

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke straat, strand, mooi weer, mooi blauw warm water. Gewoon leuk om relaxt te zitten of om te zwemmen

25 september 2017 beoordeeld

bij ieder bezoek aan florida stoppen we hier even om bij te laden. Ik heb altijd wel een zakenafspraak in Miami en hier zijn de beste bars om een deal af te ronden.

Bekijk meer beoordelingen
30 augustus 2017 beoordeeld

Prachtige buurt om doorheen te wandelen, vooral dan het gedeelte hetwelke gevrijwaard is gebleven van hoge moderne torengebouwen. Wij konden enorm genieten van de architectuur, de vele eet en drankgelegenheden.

Reizigers die South Beach bekeken, bekeken ook

In South Beach geweest? Deel je ervaringen!