“Heerlijk verwend”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Blue Moon Hotel, Autograph Collection
Beoordeeld als nr. 51 van 212 hotels in Miami Beach
Eco-leadersNiveau Goud
19 september 2016 beoordeeld

Het is een mooi hotel dichtbij de oceaan Drive en de Lincoln street. Je wordt hier warm en hartelijk ontvangen en op je wenken bediend door het attente personeel. We zijn hier 4 nachten geweest en hebben genoten van het heerlijke ontbijt en de fijne service. Strandstoelen geen probleem en zo geregeld, fietsen geen probleem en zo geregeld. Taxi geen probleem, zo geregeld. Een aanrader voor Miami South Beach vakantiegangers.
Groetjes Fam Overdijk

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner

1 juni 2016 beoordeeld

Prettig hotel. Zeer centraal gelegen en toch geen geluidsoverlast. Vriendelijk personeel! Lekker ontbijt.
Zeer ruime kamer (wij hadden een kamer aan de straatkant) en prettige badkamer. Schone kamers.
Kluis op de kamer aanwezig als tevens een koelkastje.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
13 april 2016 beoordeeld

3 nachten in een "Queen Suite" .(je eigen coffee maker op de kamer(Nespresso)! Personeel was erg vriendelijk en zeer behulpzaam.
Hebben 1 x "continental breakfast" genomen:best te doen! Ga voor een goed ontbijt of avondeten na het Dinner op Washington Ave. De eigen "Pool" is erg klein, maar het ziet er gezellig uit. En de "beach"is maar hooguit 10 min. lopen. Het hotel is zeer centraal gelegen en de meeste attracties kan je lopend doen. Neem vooral de Hop-on, Hop-off. We hadden een 2 daagse ticket (voordeliger!) Het personeel leegt het je goed uit. Als je tijd hebt en je wilt eens goed "shoppen" in een Outlet: Dolphin Mall ! vraag bij het personeel.De lift in het Hotel is "antiek" wel te gebruiken maar zonder koffers. Ze bieden fietsen aan. Helaas te laat opgemerkt! De omgeving van het Hotel is erg levendig. Ook gingen wij rond 11.30 pm na bed je had weinig last van het lawaai. Als je moe bent slaap je er door heen. Niet om te vergeten: als je in de VS wilt eten, drinken etc. alles is "netto" . dus hou rekening met btw en tip.

Kamertip: "Queen Suite" is aan te bevelen! Slaapkamer aan de zijkant/achter.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
John P, Front Office Manager van Blue Moon Hotel, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2016

Dear guest,

Thank you for staying with us during your recent visit in Miami Beach.

We hope to see you soon!

17 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op Collins Ave. vlakbij 10 th street en 100 meter van Ocean Drive ter hoogte van the places to be zoals Mango en Clevelander en vele restaurants.
Goede bedden en iets lawaaiige airco.
Goede inloopdouche met plenty water.
Netjes en schoon en wit.
Met vele drankjes alternatief zoals o.a. een halve fles Black Label whisky en een halve fles Grey Goose etc..
Wij verbleven 4 nachten.
Zeer attente conciërges zoals Alfredo en anderen.

Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
Carlos_S185, General Manager van Blue Moon Hotel, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 november 2015

Dear guest,

Thank you for your excellent review.

See you at your home away from home the next time your travels bring you to Miami Beach .

Best,

Carlos

9 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De jongens van de valet stonden meteen klaar bij ontvangst om je te ontzien van de auto en je bagage. Deur werd netjes open gehouden en we kregen champagne aangeboden.
Prima kamer met koelkast, leuk zwembad. Niet te groot maar goed genoeg. Gratis handdoeken voor zowel het zwembad als het strand en een voucher voor gratis strandbedjes op het strand. Barman super vrolijk en vult je bierglas bij als je het glas half leeg hebt ;-)
Bij het uitchecken net zo vriendelijk. Een uurtje later dan uitcheck tijd uit de kamer zonder kosten ivm de vliegtijd. Top service!

Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
Carlos_S185, General Manager van Blue Moon Hotel, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2015

Dear guest,

Thank you for your great review. We are all thrilled to read your stay was most enjoyable.

See you soon!

25 november 2014 beoordeeld

Het hotel was leuk en gezellig. Het personeel was uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam (De laatste dag toen we op onze taxi naar de luchthaven wachtten in de lobby, bood Alfredo ons zelfs een sangria aan). Het ontbijt was beperkt maar inbegrepen in de prijs, dus dat was wel ok. De kamers zijn klein (beperkt aantal kasten), maar netjes. De ligging is zeer goed.

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde met vrienden
Carlos_S185, General Manager van Blue Moon Hotel, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2014

Dear sr4547,
Thank you for your terrific review.

I will be sure to share you feedback with the team. They are a great asset to the Blue Moon and will be recognized for a job well done.

See you soon!
Kind regards,
Carlos Sarmiento

26 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel op een prima locatie, dichtbij het strand, ocean drive en Lincoln Road Mall. Vriendelijk personeel, erg bereidwillig om dingen te regelen voor je. Verder een klein zwembad aanwezig. Ontbijt wat inbegrepen is, is wat minimaal. Verder is de lunch uitstekend.

Verbleef: Augustus, 2014, reisde met een partner
Carlos_S185, General Manager van Blue Moon Hotel, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2014

Dear Jort J,

Thank you for your review, we are pleased to read about the great experience you had during your visit with us. We look forward to your visit in the near future.

Warm wishes,
Carlos Sarmiento

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Miami Beach bekeken
The Plymouth
nr. 5 van 212 in Miami Beach
342 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Blue Moon Hotel, Autograph Collection geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Blue Moon Hotel, Autograph Collection

Adres: 944 Collins Avenue, Miami Beach, FL 33139
Locatie: Verenigde Staten > Florida > Miami Beach
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 24 zakenhotel in Miami Beach
Nr. 29 familiehotel in Miami Beach
Nr. 32 romantisch hotel in Miami Beach
Nr. 38 luxe hotel in Miami Beach
Nr. 42 hotel aan het strand in Miami Beach
Prijsklasse: € 162 - € 436 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Blue Moon Hotel, Autograph Collection 4*
Aantal kamers: 75
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, TripOnline SA, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Blue Moon Hotel, Autograph Collection met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Blue Moon Miami Beach
Hotel Blue Moon

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?