9 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De jongens van de valet stonden meteen klaar bij ontvangst om je te ontzien van de auto en je bagage. Deur werd netjes open gehouden en we kregen champagne aangeboden.
Prima kamer met koelkast, leuk zwembad. Niet te groot maar goed genoeg. Gratis handdoeken voor zowel het zwembad als het strand en een voucher voor gratis strandbedjes op het strand. Barman super vrolijk en vult je bierglas bij als je het glas half leeg hebt ;-)
Bij het uitchecken net zo vriendelijk. Een uurtje later dan uitcheck tijd uit de kamer zonder kosten ivm de vliegtijd. Top service!

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Carlos_S185, General Manager van Blue Moon Hotel, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2015

Dear guest,

Thank you for your great review. We are all thrilled to read your stay was most enjoyable.

See you soon!

25 november 2014 beoordeeld

Het hotel was leuk en gezellig. Het personeel was uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam (De laatste dag toen we op onze taxi naar de luchthaven wachtten in de lobby, bood Alfredo ons zelfs een sangria aan). Het ontbijt was beperkt maar inbegrepen in de prijs, dus dat was wel ok. De kamers zijn klein (beperkt aantal kasten), maar netjes. De ligging is zeer goed.

• Verbleef: oktober 2014, reisde met vrienden
Carlos_S185, General Manager van Blue Moon Hotel, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 december 2014

Dear sr4547,
Thank you for your terrific review.

I will be sure to share you feedback with the team. They are a great asset to the Blue Moon and will be recognized for a job well done.

See you soon!
Kind regards,
Carlos Sarmiento

26 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel op een prima locatie, dichtbij het strand, ocean drive en Lincoln Road Mall. Vriendelijk personeel, erg bereidwillig om dingen te regelen voor je. Verder een klein zwembad aanwezig. Ontbijt wat inbegrepen is, is wat minimaal. Verder is de lunch uitstekend.

Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Carlos_S185, General Manager van Blue Moon Hotel, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2014

Dear Jort J,

Thank you for your review, we are pleased to read about the great experience you had during your visit with us. We look forward to your visit in the near future.

Warm wishes,
Carlos Sarmiento

7 november 2013 beoordeeld

Ik was hier op vakantie in oktober 2013. Het was een aangename ervaring, hotelpersoneel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamers waren zeer proper, elke dag verse lakens.
Continental breakfast is sober, croissant met koffie en vers fruitsap, maar is wel inbegrepen in de prijs. Indien men ontbijt op de kaart bestelt moet dit bijbetaald worden en is het wel prijzig(+- 25 dollar voor spek en eieren). Hotel is zeer goed gelegen vlakbij winkels en clubs en slecht één straat verwijderd van de bekende Ocean Drive. Geen luxe hotel maar goede prijs/kwaliteits verhouding. Zeker een aanrader, ik zou dit hotel zeker opnieuw boeken

Kamertip: Kamers langs de zijkant of achterkant zijn rustiger dan de kamers aan de straatzijde.
  • Verbleef: oktober 2013, reisde alleen
4 januari 2013 beoordeeld

We hebben hier mei 2012 3 nachten geslapen en alles was goed. Service was ok en strand en boulevard in de buurt. Zeker een aanrader. Het is geen superdeluxe hotel en voor een goed budget. De buurt is duur en uit eten ook. Wij zijn niet al te lang gebleven om het wat van de omgeving te zien. Hou er rekening mee dat men daar 20 procent courtage bovenop het de rekening als tip als je ergens wat gaat drinken / eten:)

• Verbleef: mei 2012, reisde met een partner