Beoordeeld op 24 september 2016

Marriott Stanton is echt een pareltje in de Marriott groep.
Super locatie aan het strand van South Beach, vriendelijk personeel en net helemaal refurbished. Daarnaast veel waardering voor Elite members.
Personeel aan pool ook super vriendelijk. Doen alles om er een feestje van te maken. Kristina, Melanie, Raneem, Azia, Francisco en Dannang is niets te veel. Noemen je bij naam, onthouden gesprekken en laten net als ander personeel van dit hotel merken dat je een gewaardeerde klant bent.
Wij komen terug!
1000 maal dank voor het heerlijke verblijf!

• Verbleef: september 2016, reisde alleen
Beoordeeld op 28 april 2016 via mobiele applicatie

Locatie locatie locatie!
En toch getwijfeld of we dit hotel moesten boeken. Veel slechte feedback vanwege renovation.
Maar dat is helemaal voorbij (op restaurant na).
En dat gezegd hebbende... They are back in business!
Kamers zijn super schoon, fris en voorzien van heerlijke bedden.
Staff? Super vriendelijk. Niet fake maar oprecht overkomend. Mensen spreken je dag na dag met naam aan (Pablo van valet service zonder dat je zelfs je auto ophaalt).
Strand voor de deur met (tegen betaling vanwege extern bedrijf dat licentie heeft om bedjes uit te panden op Miami beach))heerlijke bedjes.
Ok klein nadeel... Net niet genoeg bedjes rond pool. Maar de bedjes die er zijn staan lekker "vrij" en geen opgekropt gevoel.
We boekten 2 nachten en hebben uiteindelijk verlengt. We "simply could not resist"...
We waren met 2 kids en hadden 2 double rooms met city view. Deze waren beschikbaar met connecting door. Dus ook een kidsproof hotel!

Verbleef: april 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 2 oktober 2015

Gedurende 2 nachten hier geslapen. Goede locatie, aan de zuidkant van Ocean Drive, maar toch dichtbij het bruisende leven. Tijdens de verbouwing blijft de service goed. Gratis internet, strandstoelen en parasol. Maar het belangrijkste is de vriendelijke staf en de service. Vanaf het begin dat je auto voor je geparkeerd wordt, het inchecken, de bartender en het ontbijt.

Mooi terras met uitzicht op het strand en de oceaan is mooi. Maar een kamer met stadzicht is ook helemaal goed. In de ochtend zie je de stad wakker worden en in de avond de sky-line met verlichting. Niet saai en zonde van je tijd om te gaan slapen..

kortom, the place to be voor rust en tegelijk het bruisende leven van de stad....

Kamertip: Denk na voordat je oceanview neemt. Cityview is veel goedkoper en veel leuker
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Tom M, Front Office Manager van Marriott Stanton South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2015

Greetings from Sunny South Beach

Thank you for taking the time to enlighten the world about your stay at the Marriott Stanton South Beach. Thank you for commenting on our location. Our setting sure does allow you to rest easy and still be close to the action. I am glad to hear you enjoyed your views of The Atlantic and our highly energetic city! I am glad to hear that our staff was able to host you well during your stay. I hope that when your travels bring you back to South Beach, we will have the pleasure to host you again.

Warm regards,

Tom

Beoordeeld op 31 augustus 2015

Ondanks dat het hotel aan het verbouwen was (voorzijde) hebben wij hier verder niet veel last van gehad. Kamers waren zeer goed en netjes. Perfecte ligging in het hartje van Miami. Strand is 30 meter lopen vanuit het hotel. Bij vertrek kwamen wij er na een paar uur achter dat onze zoon zijn knuffels was vergeten. Na wat email verkeer tussen het hotel en ons zijn deze gevonden en werd ons verteld dat de knuffels zich prima vermaakte in Miami en lekker aan het eten waren en aan het relaxen, als bewijs stuurde het Marriot Stanton ook nog een foto dat de knuffels in goede handen waren. Na een paar dagen vernamen wij van het hotel dat zij de knuffels zouden verzenden op kosten van Marriot. Wat een service!! Ik kan iedereen dit hotel aanraden voor reizigers met of zonder kinderen vermaak je je hier prima.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Tom M, Front Office Manager van Marriott Stanton South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2015

Greetings from South Beach!

Thank you for your review! Thank you for commenting about our location, we are so close to all the south beach hotspots; yet we are far from the noise. It's great to hear we were able to return your son's most prized possessions safely. I am glad to hear we were able host you brilliantly during you stay and we look forward to welcoming you back in the near future.

Warm regards,

Tom

Beoordeeld op 10 juni 2015

Wij verbleven 2 nachten in dit hotel. Het hotel is momenteel in renovatie en een deel van het hotel is afgesloten, er staan steigers en er is veel bouwvakherrie gaat ook nog wel even duren. Wij sliepen op een reeds gerenoveerd kamer. Steriele witte kamer met tegels op de vloer, een prima bed en muurtjes van karton. Tv hangt op de muur en die hoor je dus van de buren. Er is een koelkast en kluisje. Kleine badkamer met lekkere regendouche. Geen bad, maar verder niks mis mee. Balkonnetje met zicht op de oceaan. Als je direct en recht oceanfront hebt zit je met je neus boven het zwembad en de bar. Dat geeft overlast van schreeuwende mensen en de bar gaat pas om 24.00 dicht. De schuifpui is niet gerenoveerd en heeft enkel glas. Schuiven van de pui is erg lawaaiig. Je loopt wel zo Miami Beach op en er zijn gratis handdoeken beschikbaar. Bedjes en parasol moet je huren. Ik weet alleen dat een cobana 100 $ per dag kost. Parking is alleen Valet en kost 47$ per nacht. Er is een prima restaurant, winkeltje en bar, met normale Miami prijzen (prijzig dus). WiFi is alleen gratis in de lobby, op je kamer is het 12,95$ per nacht. De lobby bestond in ons geval niet, dus als je wilt internetten moet je naar de bar en dan krijg je direct een ober aan je broek. Het hotel ligt direct aan het begin van Ocean drive. Dat is een handige plek en als je hotelkamer gunstig ligt heb je er geen last van. Voor restaurants moet je tussen 5 en10 minuten lopen. Als je een echte strandtijger bent en weinig eisen aan je kamer en het hotel stelt zit je hier prima. De zeebodem bestaat helemaal uit zand, dus snorkelen is niet zinvol. Wij kijken volgende keer nog even verder.

Kamertip: Oceanfront is zo hoog mogelijk ivm de bar buiten. Zijkant met oceanview is rustiger.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
TomStantonMarriott, Public Relations Manager van Marriott Stanton South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2015

Dear Peter J d,
Thank you for your review.
I am excited to hear that you loved the location and our newly renovated guestrooms with the fabulous rain showers.
My sincere apologies for the noise from the construction. The noise is only from 9am to 6pm, while most of our guests are on the beach or exploring Miami, but I can imagine that you would have probably preferred to sleep in till 10am or later.
I am sorry to hear that we failed to communicate to you that we are offering our concierge lounge from 11am to 5pm as additional lobby space for all guest. Our new lobby will re-open on July 10th and is going to look absolutely stunning
I hope you give us another opportunity after we completed the renovation.
Warm regards