Official Site
  • Zwembad
Holiday Inn Miami Beach(Miami Beach)
HolidayInn.com
  • Aan het strand
Delano South Beach Hotel(Miami Beach)
Official Site
  • Aan het strand
Loews Miami Beach Hotel(Miami Beach)
Gratis annuleren tot 02/08
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Zwembad
Eden Roc Miami Beach Resort(Miami Beach)
  • Aan het strand
COMO Metropolitan Miami Beach(Miami Beach)
Gratis annuleren tot 02/08
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Aan het strand
The Palms Hotel & Spa(Miami Beach)
Gratis annuleren tot 01/08
  • Zwembad
Grand Beach Hotel(Miami Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Fontainebleau Miami Beach(Miami Beach)
Priceline
  • Aan het strand
Pestana Miami South Beach(Miami Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Pestana Hotel Group
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 160 per nacht.

30 augustus 2017 beoordeeld

Dit hotel voldeed meer dan aan onze verwachtingen. Vriendelijk onthaal en service, mooie kamers met misschien wel iets te kleine badkamer, gratis koffie 's morgens en wijn (tussen 16 en 17u) en dit alles in heel mooie omgeving. In de namiddag is de veel te luide muziek van naburig hotel wel zeer storend. Wij namen de kamer voor vier personen ontbijt inclusief, maar hadden dit laatste beter niet gedaan. Het 'continental breakfast' stelt niets voor en blijkt dan nog voor slechts twee van de vier personen op de kamer te zijn. Hoe dan ook hebben wij genoten van ons verblijf in dit hotel.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
SeanFlanigan, Manager van Kimpton Surfcomber Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 september 2017

Thank you for your feedback we really appreciate it. I'm happy to hear you enjoyed your overall stay with us. However I did want to apologies for the hiccup you had with your breakfast. I will be sure to share you comments with our team so that this issue is address for our future guest. Nevertheless we hope to see you again soon. Until next time!

11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuk hotel. We hadden een prachtige kamer met ruim balcon en zicht op zwembad. Tijdens de party's zaten we precies in de VIP- tribune. Zeer attent en vriendelijk personeel. Paar dagen voor onze aankomst kregen we van Norah een e-mail met wat ons allemaal te wachten stond tijdens de springbreak. Ook bij onze aankomst op de kamer een heel mooie attentie gekregen! Zeker een aanrader!

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
annahoyos, Assistant General Manager van Kimpton Surfcomber Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2017

duke641103,

Thanks for your feedback! looks like you had an amazing stay with us!! see you soon :)

18 januari 2017 beoordeeld

Gelegen in het mooie Art Deco district van Miami, is dit hotel een ware parel. De architectuur is mooi bewaard gebleven en het hotel doet er alles aan om het in perfect staat te onderhouden. Het zwembad is prachtig, met vriendelijk personeel. Het strand is maar enkele stappen verwijderd, waar je ligstoelen en handdoeken van het hotel aangeboden krijgt. We hebben ook gebruik gemaakt van de gratis fietsen die ter beschikking staan en die je zo lang je wilt kan gebruiken. Perfect om eens naar Ocean's Drive te fietsen en te genieten van de mooie architectuur en sfeer. De lounge is mooi ingericht, met altijd een drankje ter beschikking (water, koffie, thee, iced koffie, soms zelfs een winetasting!) Enige minpuntje: de kamers waren niet al te groot en ons raam keek uit om een muur, maar waarom zou je zo veel tijd doorbrengen in je kamer als er zo veel andere faciliteiten zijn!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
SeanFlanigan, Front Office Manager van Kimpton Surfcomber Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2017

Dear 484fleurm,

Vielen Dank für den Aufenthalt bei uns! And thank you for your review. I'm so glad you had a lovely time with us and we hope to see you again!

Nora

23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De dag dat we arriveerden was er een taartgevecht aan de gang : niet denken aan de honger in de wereld en honderden taarten gooien naar mekaar - ik begrijp het niet. Twee dagen later een ondraaglijke stank over het hele domein: aan het zwembad ondraaglijk dus naar het strand : stoelen horen bij de fee die je betaalt - parasol 20 dollar en dat omdat je het zwembad niet kan gebruiken... In de kamers wordt wel mooi geafficheerd dat er aan het milieu wordt gedacht wat betreft handdoeken, maar na de ranzige vertoning met de taarten is dit dus maar schijn. Nog enkele dagen te gaan in dit hotel dus hopelijk worden we gespaard van nog meer uitspattingen. Kamers zijn klein maar alles functioneert naar behoren. Gegeten in het restaurant : zeer lekker maar kleine porties.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
SeanFlanigan, General Manager van Kimpton Surfcomber Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2016

Hello Chris L,
Thank you so much for writing us about your previous visit. I am so sorry to hear about the unfortunate opportunities that you encountered, especially regarding the special event that we hosted in the backyard. It seems like there were many great parts of your visit, and I hope that we have the opportunity to host you again in the future so that we may show you all of the wonderful things we have to offer. Thank you again for your feedback.

Sincerely,
Sean

11 augustus 2016 beoordeeld

Locatie is prima, maar hotel had een slechte service wat betreft valet parking.
Hadden een grote bus gehuurd in Miami en mocht niet eens voor het hotel parkeren en werd door de jongens die valet parking deden niet weggebracht omdat het geen chique auto was! Geen van de wijnen waren aanwezig die op de kaart stonden. Ober bracht eigen alternatief zonder overleg. Na kritiek vertelde de manager ons dat wij niet in de doelgroep vielen van hun hotel.Poolservice fantastisch.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
SeanFlanigan, General Manager van Kimpton Surfcomber Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2016

Dear marciadecuba,

I'm so sorry we couldn't park your bus for you - I don't think it has to do at all with it being a fancy car or not (we're an Equal Opportunity Parker), but instead with the size of the bus. Unfortunately, our garage is just so big. I'm glad you had fun and the pool and I'm sorry we were out of the wines you were looking for while you were here. It's not typical and I'll follow up with our restaurant staff. We wish you safe travels and hope to see you again in South Beach!

Sean