28 augustus 2016 beoordeeld

Zeer sfeervolle lobby. Klantvriendelijk personeel dat erg behulpzaam is.
Maar.... service achteraf was slecht! Bij thuiskomst bleek dat onze overnachting belast was op onze creditcard. Ten onrechte, omdat we vooraf al betaald hadden.
Bij uitchecken was (begrijpelijk, we hadden immers al betaald) niet verteld dat onze creditcard hiervoor belast zou worden. Telefonisch contact leidde tot excuses en toezegging dat een en ander rechtgezet zou worden. Opdracht was al verstrekt. Belofte werd niet nagekomen. Vervolgens email gestuurd waarop geen enkele reactie is ontvangen.
Deze handelswijze is een klasse-hotel als The Betsy (want dat is het) onwaardig!!!
Het geeft een zeer wrange nasmaak. Jammer!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aangenaam verblijf gehad hier!
Kamers zijn heel netjes, fijn ingericht maar niet erg ruim en toch wel alles wat je maar kan denken is er aanwezig !
Bediening , service en alle medewerkers behandelen je heel erg professioneel en met natuurlijke klasse!
Heel mooi charme -hotel rechtover Miami beach !

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Jeff L, Directeur van The Betsy - South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2016

Beste xx
Dank u voor uw zeer mooie recensie u! Het is waar dat een aantal van onze kamers zijn kleiner, zoals gebeurt met historische hotels. Meer dan een derde van onze inventaris zijn suites, en onze terugkeer gasten toegang tot die wanneer ze beschikbaar zijn hebben altijd - wij verheugen ons op uw terugkeer, zodat u meer (en grotere) Betsy kunnen ervaren!

Beste wensen,

Directeur

10 mei 2016 beoordeeld

Onze rondreis door Florida eindigde in het Betsy hotel in Miami voor twee overnachtingen. Tot onze grote verrassing kregen we een upgrade naar de Royal Suite met uitzicht op de oceaan. Dit vanwege ons 40-jarig huwelijksjubileum. Werkelijk een droom van een kamer met suite. Het mooie dakterras sprak ons ook zeer aan. Grote waardering ook voor het zeer behulpzame en attente personeel. We raden dit hotel ten zeerste aan.

Verbleef: mei 2016
Jeff L, Director general van The Betsy - South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2016

Estimado Yolande B. ,
Felicidades de nuevo en un aniversario tan importante ! Gracias por tomarse el tiempo para escribir una buena crítica para nosotros. Estoy feliz de que usted tenía un gran momento, y esperamos verte de nuevo - tal vez por su 50 aniversario , o antes !

Atentamente,

Director general

8 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan het begin (of eind, net hoe je het ziet) van ocean drive. Ligging is dus perfect op loopafstand van restaurantjes en barretjes. Kamers zijn niet groot, zeker niet in vergelijking met de grotere hotels aan de oostkust. De service en vriendelijkheid van het personeel is erg goed. Verwacht geen groot hotel want het is vrij compact, en net als in hee south beach, eten en drinken is vrij aan de prijs.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Jeff L, Managing Director van The Betsy - South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2016

Geachte Arco V. ,
Dank u voor uw recente bezoek aan de Betsy , en voor het schrijven van je recensie . Ja, proberen we een oase in het midden van spannende South Beach zijn. Ik ben blij dat je goed voelde verzorgd door onze medewerkers , en we hopen u te mogen verwelkomen op een dag terug . We proberen altijd onze terugkerende gasten te upgraden naar onze grotere suites ( 1/3 van onze accommodaties zijn suites) dus hopelijk zal ik in staat om dit te doen voor u op een dag binnenkort !

Beste wensen,

Directeur

6 juni 2015 beoordeeld

We waren aangenaam verrast door het mooie aanblik op onze kamer.
Zeer veel moderne snufjes (het zou anders Amerika niet zijn, Hé)
De lift is wel zeer traag, dus minder aangenaam.
Leuk ontbijt op het zonnige terras.
Het ligbed op het strand (vlakbij) is inbegrepen, mooi meegenomen.

Kamertip: Onze kamer lag aan de achterkant. opgelet in der vroege morgen lawaai van de afval-ophaaldienst
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner