“Vakantie Florida 2016 ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 12 websites!
The Betsy - South Beach
Beoordeeld als nr. 11 van 212 hotels in Miami Beach
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aangenaam verblijf gehad hier!
Kamers zijn heel netjes, fijn ingericht maar niet erg ruim en toch wel alles wat je maar kan denken is er aanwezig !
Bediening , service en alle medewerkers behandelen je heel erg professioneel en met natuurlijke klasse!
Heel mooi charme -hotel rechtover Miami beach !

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Jeff L, Directeur van The Betsy - South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2016

Beste xx
Dank u voor uw zeer mooie recensie u! Het is waar dat een aantal van onze kamers zijn kleiner, zoals gebeurt met historische hotels. Meer dan een derde van onze inventaris zijn suites, en onze terugkeer gasten toegang tot die wanneer ze beschikbaar zijn hebben altijd - wij verheugen ons op uw terugkeer, zodat u meer (en grotere) Betsy kunnen ervaren!

Beste wensen,

Directeur

10 mei 2016 beoordeeld

Onze rondreis door Florida eindigde in het Betsy hotel in Miami voor twee overnachtingen. Tot onze grote verrassing kregen we een upgrade naar de Royal Suite met uitzicht op de oceaan. Dit vanwege ons 40-jarig huwelijksjubileum. Werkelijk een droom van een kamer met suite. Het mooie dakterras sprak ons ook zeer aan. Grote waardering ook voor het zeer behulpzame en attente personeel. We raden dit hotel ten zeerste aan.

Verbleef: Mei, 2016
Jeff L, Director general van The Betsy - South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2016

Estimado Yolande B. ,
Felicidades de nuevo en un aniversario tan importante ! Gracias por tomarse el tiempo para escribir una buena crítica para nosotros. Estoy feliz de que usted tenía un gran momento, y esperamos verte de nuevo - tal vez por su 50 aniversario , o antes !

Atentamente,

Director general

8 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan het begin (of eind, net hoe je het ziet) van ocean drive. Ligging is dus perfect op loopafstand van restaurantjes en barretjes. Kamers zijn niet groot, zeker niet in vergelijking met de grotere hotels aan de oostkust. De service en vriendelijkheid van het personeel is erg goed. Verwacht geen groot hotel want het is vrij compact, en net als in hee south beach, eten en drinken is vrij aan de prijs.

Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
Jeff L, Managing Director van The Betsy - South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2016

Geachte Arco V. ,
Dank u voor uw recente bezoek aan de Betsy , en voor het schrijven van je recensie . Ja, proberen we een oase in het midden van spannende South Beach zijn. Ik ben blij dat je goed voelde verzorgd door onze medewerkers , en we hopen u te mogen verwelkomen op een dag terug . We proberen altijd onze terugkerende gasten te upgraden naar onze grotere suites ( 1/3 van onze accommodaties zijn suites) dus hopelijk zal ik in staat om dit te doen voor u op een dag binnenkort !

Beste wensen,

Directeur

6 juni 2015 beoordeeld

We waren aangenaam verrast door het mooie aanblik op onze kamer.
Zeer veel moderne snufjes (het zou anders Amerika niet zijn, Hé)
De lift is wel zeer traag, dus minder aangenaam.
Leuk ontbijt op het zonnige terras.
Het ligbed op het strand (vlakbij) is inbegrepen, mooi meegenomen.

Kamertip: Onze kamer lag aan de achterkant. opgelet in der vroege morgen lawaai van de afval-ophaaldienst
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
19 mei 2015 beoordeeld

Als men toekomt in The Betsy s heb je onmiddellijk het gevoel dat je welkom bent. Iedereen van het personeel is vriendelijk, snelle en correcte bediening. Kamers zijn niet te groot, maar alles is aanwezig. Leuke lobby om iets te drinken en goed restaurant.
Op 100 meter van het strand en net iets uit het drukke centrum gelegen dus perfecte ligging. kortom perfect!

• Verbleef: Mei, 2015, reisde voor zaken
13 augustus 2014 beoordeeld

Perfecte ligging, goed restaurant, vriendelijk personeel, leuk ingerichte kamers!

Let wel op de prijs voor het wassen van je kleding.... Ik had zgn " express service" voor 1 zak wasgoed en was 701,= US Dollar kwijt!!! Een gesprek met de manager hielp een beetje maar nog was ik 525,= US Dollars kwijt :-).

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde met familie
12 februari 2014 beoordeeld

Toplokatie Hotel en restaurant! We hebben hier niet geslapen maar wel heel vaak geluncht en gedineerd op het terras van het restaurant onder het hotel. De kwaliteit is by far het beste van alle restaurants aan Ocean Drive. Vriendelijk en snelle service en de prijs/kwaliteit verhouding is hier goed.

• Verbleef: Augustus, 2013, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Miami Beach bekeken
Marriott Stanton South Beach
nr. 24 van 212 in Miami Beach
2.525 beoordelingen
Prijzen weergeven

In The Betsy - South Beach geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Betsy - South Beach

Adres: 1440 Ocean Drive, Miami Beach, FL 33139-4108
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigde Staten > Florida > Miami Beach > City Center
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 5 romantisch hotel in Miami Beach
Nr. 7 zakenhotel in Miami Beach
Nr. 8 spahotel in Miami Beach
Nr. 9 luxe hotel in Miami Beach
Nr. 10 familiehotel in Miami Beach
Nr. 10 hotel aan het strand in Miami Beach
Prijsklasse: € 230 - € 715 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — The Betsy - South Beach 4.5*
Aantal kamers: 128
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij The Betsy - South Beach met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Betsy Hotel Miami Beach

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?