8 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan het begin (of eind, net hoe je het ziet) van ocean drive. Ligging is dus perfect op loopafstand van restaurantjes en barretjes. Kamers zijn niet groot, zeker niet in vergelijking met de grotere hotels aan de oostkust. De service en vriendelijkheid van het personeel is erg goed. Verwacht geen groot hotel want het is vrij compact, en net als in hee south beach, eten en drinken is vrij aan de prijs.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Jeff L, Managing Director van The Betsy - South Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2016

Geachte Arco V. ,
Dank u voor uw recente bezoek aan de Betsy , en voor het schrijven van je recensie . Ja, proberen we een oase in het midden van spannende South Beach zijn. Ik ben blij dat je goed voelde verzorgd door onze medewerkers , en we hopen u te mogen verwelkomen op een dag terug . We proberen altijd onze terugkerende gasten te upgraden naar onze grotere suites ( 1/3 van onze accommodaties zijn suites) dus hopelijk zal ik in staat om dit te doen voor u op een dag binnenkort !

Beste wensen,

Jeff Lehman
Directeur

6 juni 2015 beoordeeld

We waren aangenaam verrast door het mooie aanblik op onze kamer.
Zeer veel moderne snufjes (het zou anders Amerika niet zijn, Hé)
De lift is wel zeer traag, dus minder aangenaam.
Leuk ontbijt op het zonnige terras.
Het ligbed op het strand (vlakbij) is inbegrepen, mooi meegenomen.

Kamertip: Onze kamer lag aan de achterkant. opgelet in der vroege morgen lawaai van de afval-ophaaldienst
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
19 mei 2015 beoordeeld

Als men toekomt in The Betsy s heb je onmiddellijk het gevoel dat je welkom bent. Iedereen van het personeel is vriendelijk, snelle en correcte bediening. Kamers zijn niet te groot, maar alles is aanwezig. Leuke lobby om iets te drinken en goed restaurant.
Op 100 meter van het strand en net iets uit het drukke centrum gelegen dus perfecte ligging. kortom perfect!

• Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken
13 augustus 2014 beoordeeld

Perfecte ligging, goed restaurant, vriendelijk personeel, leuk ingerichte kamers!

Let wel op de prijs voor het wassen van je kleding.... Ik had zgn " express service" voor 1 zak wasgoed en was 701,= US Dollar kwijt!!! Een gesprek met de manager hielp een beetje maar nog was ik 525,= US Dollars kwijt :-).

• Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
12 februari 2014 beoordeeld

Toplokatie Hotel en restaurant! We hebben hier niet geslapen maar wel heel vaak geluncht en gedineerd op het terras van het restaurant onder het hotel. De kwaliteit is by far het beste van alle restaurants aan Ocean Drive. Vriendelijk en snelle service en de prijs/kwaliteit verhouding is hier goed.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met vrienden