Official Site
  • Zwembad
Fontainebleau Miami Beach(Miami Beach)
  • Aan het strand
Grand Beach Hotel(Miami Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
Official Website
  • Zwembad
Holiday Inn Miami Beach(Miami Beach)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Aan het strand
Eden Roc Miami Beach Resort(Miami Beach)
  • Aan het strand
Loews Miami Beach Hotel(Miami Beach)
  • Zwembad
Pestana Miami South Beach(Miami Beach)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
COMO Metropolitan Miami Beach(Miami Beach)
  • Aan het strand
The Palms Hotel & Spa(Miami Beach)
Gratis annuleren tot 25/07
  • Zwembad
Marriott Stanton South Beach(Miami Beach)
Gratis annuleren tot 25/07
19 september 2017 beoordeeld

Hotel is goed gelegen, mooie kamers, badkamer met ligbad. Restaurant en speciaal rokershoekje, simpel ontbijtje. Ligt niet te ver van het strand, heeft klein zwembad maar maakt deel uit van het Clevelander hotel waar je ook mag gaan zwemmen (hebben we niet gedaan dus hoe groot die is weten we niet). Dicht bij Ocean Drive en het huis van de vroegere Versace...

Verbleef: september 2017
ChadMoreauSOBE, Manager van Essex House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2017

Dear Tantarlette,

Essex House is located at the center of it all on South Beach and we are happy to hear that you enjoyed being so close to the action! When your travels bring you back to South Beach, we sincerely hope that we have the opportunity to welcome you again! Until then...

cmoreau@clevelander.com

5 augustus 2017 beoordeeld

Dit hotel was onderdeel van een rondreis met TUI (See it all Florida). Het hotel is het laatste hotel van de rondreis en eerlijk gezegd ook het hotel wat misschien wel het meeste tegenviel.

Zelf houd ik heel erg van moderne hotels met een recente inrichting. Dat hoef je bij dit hotel niet te verwachten, het hotel is erg oud. De kamers zijn erg klein (er is nauwelijks ruimte tussen het bed en de muur) en in de badkamer zit bijvoorbeeld schimmel op de kitranden en achter de wasbak.

De kamer heeft geen koelkast en weinig voorzieningen. Aangezien wij een upgrade hebben gedaan op de hotels wil ik niet weten wat de goedkopere rondreis voor hotel heeft gekregen. Gezien het feit dat volgens de site van TUI dit hotel uit de rondreis is gehaald vermoed ik dat meer mensen hier hetzelfde over denken.

Als je wilt parkeren: gebruik niet de parkeerservice van het hotel maar parkeer op 13th street (20 dollar per dag, 10 dollar per keer auto uit de garage halen) of (wel een beetje ver) 16th street (16 dollar per dag, 1 dollar per keer auto uit de garage halen). Er zit ook een garage naast het hotel die adverteert met 20 dollar per dag, dit klopt niet, er staat met kleine letters onder dat het per 5 uur is. Gelukkig werden we hier door het personeel van het hotel op geattendeerd.

Je zit voor de rest wel erg goed, als je het hotel uitloopt zit je op Ocean Drive en aan de Beach. Het hotel heeft een klein zwembad wat net groot genoeg is voor één gezin. Het zwembad gaat erg vroeg dicht (17:00). Miami is echter de minst leuke stad van Florida naar mijn mening. Het autorijden is er erg gehaast en niemand houd zich aan de regels (getuige het feit dat er om de 100 meter een Politie auto aan de kant staat om iemand aan te houden) en op Miami Beach zijn teveel toeristen waardoor er niet de leuke Amerikaanse sfeer hangt.

Voordelen:
• Loopafstand van alle voorzieningen

Nadelen:
• Oud hotel, niet heel erg schoon
• Geen koelkast
• Parkeren erg duur (de valet parking van het hotel helemaal)

Kamertip: Neem geen kamer aan de straat kant
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
ChadMoreauSOBE, Manager van Essex House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2017

Dear Rick,

We are disappointed to hear that the Essex House was not quite the right fit for you and apologize for what seemed to have gone wrong. If you or your travel agent would care to discuss your experience in further detail, I would be more than happy to speak with you directly.

Chad moreau

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier begin augustus 2 nachten geslapen. Schone kamer met goede bedden en douch. Stille airco. We hadden mazzel en een upgrade gekregen naar een suite. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt simpel maar voldoende en vers fruit. Auto geparkeerd in de public garage op 13th street was veeeel voordeliger dan de de valet parking en was geen probleem voor het hotel, werdt zelfs geholpen hoe er te komen. Ik zeg prima hotel en een aanrader. Oja als je in essex house zit en >21 jaar bent mag je ook naar het dak terras van de clevelander wat er naast ligt.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie

Dear Karin,

We know how many options are available when choosing accommodations on South Beach and we are honored that you chose to stay with us. We are happy that you enjoyed your stay so thoroughly and also to have earned your recommendation....that means a lot! Next time your travels bring you to South Beach, we hope to welcome you right back here. Thanks for the feedback!

10 juni 2017 beoordeeld

Duur hotel voor wat het waard is. Je betaalt de ligging en vooral de naam. Ontbijt stelt niets voor!!!! Kleine kamers, zonder frigo, maw een verouderd hotel. Wel een aardig terras, afgesloten van de openbare weg. Beschikt over een klein zwembad, maar niet echt iets voor de echte sporters. Dicht gelegen bij Miami Beach en Ocean Drive. aardig en hulpvaardig personeel.

Kamertip: Geen tips. Vraag wel op voorhand of er een frigo aanwezig is, want niet alle kamers beschikken over één
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
ChadMoreauSOBE, Manager van Essex House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2017

Dear Johandes,

Essex House is an iconic historically landmarked Art Deco boutique property and we are sorry that we were not the best fit for your visit to South Beach. Perhaps on your next visit you will consider larger newer properties outside the Art Deco historic district. We are happy, however, that you found our staff to be so nice and helpful. Best of luck in your future travels!

27 mei 2017 beoordeeld

Dit hotel was onderdeel van een Florida-rondreis. Vriendelijk personeel en prima kamers. Er is een heel klein zwembadje en binnen 2 minuten sta je op het strand. Ontbijt is super eenvoudig. Een kamer aan de straatkant bezorgt je geen goede nachtrust. Ze rekenen standaard extra 18 USD resort fee p.p.p.n. Uiteindelijk na wat telefoontjes niet hoeven betalen, dus hou dat in de gaten!

Kamertip: Met een kamer aan de straatkant slaap je niet voor 3 uur 's nachts.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie
ChadMoreauSOBE, Manager van Essex House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2017

Dear Lennemm,

It was our pleasure to welcome your group all the way from Holland! Thanks for choosing to stay with us and for your feedback, we hope to welcome you again soon.

cmoreau@clevelander.com