Beoordeeld op 1 mei 2017 via mobiele applicatie

Locatie is gunstig maar er er veel overlast van verkeer. Slecht ontbijt. Alles plastic incl bestek. Geen eitje of iets anders warms. Alleen enkele plastic kuipjes met jam of pindakaas. Wel cornflakes. Bittere koffie met bijsmaak. Reserveren 450 euro pp creditcard voor overnachting. Sorry mistake is het enige wat ze kunnen zeggen. Kleine kamers waar je je nek over je eigen koffer breekt omdat er weinig plaats is.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 september 2016 via mobiele applicatie

Wij hadden voor essex house gekozen vanwege een scherpe aanbieding. Het is prima gelegen maar verder een eenvoudig hotel. Het ontbijt zit erbij maar het is ontzettend simpel, echt keus in beleg is er niet op pindakaas, jam en smeerkaas na. Verder is er fruit en cereal. Prima voor het stillen van de eerste trek maar verwacht er dus niet veel van. De kamers zijn klein maar schoon, de badkamer is dermate klein dat ik de grotere mensen afraad hierheen te gaan. Verder moet je tegen wat geluid kunnen om hier te slapen, aangezien de airco echt kabaal maakt. Het personeel is wel echt vriendelijk en behulpzaam, vooral Nicole heeft absoluut haar best voor ons gedaan.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 september 2016 via mobiele applicatie

Dit is een goed hotel op een prima locatie. Parkeren kan bij het hotel zelf maar kost dan wel wat. Je kunt ook 3 straten verderop parkeren in een parkeergarage voor 20 dollar per dag. Wij hadden persoonlijk geen overlast van de buren (Cleveland) maar kan me voorstellen dat dit voor anderen wel een probleem kan vormen.
Het ontbijt is vrij standaard maar prima!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 juli 2016

Het Essex house hotel ligt midden in het Art Deco gebied, en binnen 3 minuten loop je naar Ocean Drive en het strand. Daardoor is de ligging geweldig.
In het hotel krijg je bij de receptie strandlakens en een flesje water.
De kamers zijn redelijk ruim met fijne bedden.
Het continentaal ontbijt is gevarieerd met oa vers fruit en verschillende soorten brood.
Je kunt heerlijk buiten zitten en er is een gezellig lobby.
De WiFi werkt snel. Wij hebben met onze 4 tieners hier 2 nachten geboekt en het is ons heel goed bevallen. De publieke parkeergarage is 3 straten verderop en kost maar $1 per uur met een maximum van $ 20 per dag.
Via het Art Deco gebied loop je in 20 minuten naar Lincoln Road.
Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Voor het echte Miami gevoel, kan ik dit hotel zeker aanraden.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 17 mei 2016

De kamer was schoon en prettig. Grote tv met een goed bed.
Er is een klein zwembad aanwezig bij het hotel waar je lekker kunt liggen. Je kunt ook bij het naastgelegen Clevelander hotel liggen, maar dat is meer een feest hotel. De muziek staat er zeer luid van 10 uur in de ochtend tot laat in de avond. Wij waren hiervan op de hoogte en hadden verzocht om een stille kamer aan de andere zijde van het hotel.

De medewerkers waren zeer aardig. Tijdens onze reis is bij een van ons het paspoort gestolen. De medewerkers deden alles wat ze konden om ons hierbij te ondersteunen. Vooral de hulp en het medeleven van Nicole vonden wij erg prettig.

Het ontbijt is prima met voldoende keuze. Bij Happy hour kregen we iedere dag wat gratis sushi en een drankje naar keuze.

Het hotel ligt dicht bij het strand, op zo'n 2 minuten lopen. Er zijn veel restaurants en bars in de buurt.

Al met al zeker aan te raden en zou er zo weer boeken.

Kamertip: Kamers aan de kant van Collins ave zijn rustiger dan de kamers aan de kant van het Clevelander hotel.
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner