Beoordeeld op 5 april 2018 via mobiele applicatie

Leuk hotelletje vriendelijk ontvangst met een drankje,ruime kamer en badkamer met grote ramen en airco,minibar en koffie op de kamer,koffie en water gratis aan de receptie dag en nacht,op wandelafstand van het strand en de restaurantjes,wel heel klein zwembad met enkele ligstoelen maar aan het strand heeft het hotel ook strandstoelen beschikbaar,er zijn ook fietsen aanwezig.

Datum van verblijf: april 2018
Sexton G, General Manager van Urbanica The Meridian Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2018

Thank you for taking time to write a review about us. It is very pleasing to hear that you thoroughly enjoyed yourself and were able to take advantage of our amenities. We look forward to your return and hope that you choose us again.

Best,
Sexton

Beoordeeld op 30 januari 2018

Het hotel is mooi en de kamer is ook fijn. Het ligt centraal. De schoonmaak mag wel beter, met name de badkamer was niet schoon genoeg. Het team was behulpzaam alleen een van de meisjes bij de bar was steeds chagrijnig en liep hoorbaar kauwgum te kauwen. Zonde!

Datum van verblijf: januari 2018
Urbanica T, General Manager van Urbanica The Meridian Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2018

Thank you for taking the time to write a review for us. We apologize for any inconvenience that arose due to these incidents but rest assured that these issues were handled. Please let us know when you plan on visiting Miami so we may accommodate you. Thanks again.

Best,
Sexton.

Beoordeeld op 23 januari 2018

Op basis van andere (Nederlandse) beoordelingen en "nieuw hotel" hier een nacht geboekt na een cruise. Ligging van het hotel ideaal op South Beach. Winkelcentrum (Lincoln Road Mall) 20 min lopen. Staff inderdaad zeer vriendelijk en behulpzaam. We waren er om 10.00 uur, de kamer was echter pas om 15.00 uur beschikbaar. Koffers zijn wel gelabeld en opgeslagen. Hotel heeft een ontspannen sfeer, zeker anders dan de gevestigde orde, best wel trendy te noemen. Voertaal is Spaans, ook op de airconditioner en telefoon. Internet en wifi in hotel en op kamer prima. Koffie in lobby gratis, echter thee niet, bijzonder. Na een gesprekje met de manager was dit snel opgelost. De kamer is schoon, badkamer is simpel met matige standaard douche. Bed (King) is prima. Maarrr...... De gangen zijn van beton, maar de kamervloeren en muren niet, die zijn van hout! Geen oog dichtgedaan, de hele nacht wel ergens lawaai om ons heen. Airconditioner is een verouderd systeem en zeer lawaaiig. Er zat bovendien een kier van 1 cm onder de deur naar de gang, je kon de SMS blieb van een smartphone van de kamer boven ons horen. Ieder voetstap was hoorbaar. Deur naar badkamer kraakte zo hard dat mijn partner rechtop in bed zat. Het 'zwembad' is een poedelbakje van 6,5 x 2,1 meter en 90 cm diep met een trap er in. Ontbijten kan pas vanaf 08.00 uur, na 20.00 uur 's avonds is er geen wijn of drankje meer te krijgen. Wijn 7 dollar, Cappucino 4,5 dollar + tax. De ingezette hotel taxi naar Mia airport is dan wel op tijd en van hoge kwaliteit (grote Lincoln). Prijs/Kwaliteit verhouding matig, het is zeker geen koopje.

Beoordeeld op 5 januari 2018

Ons bezoek begon veel belovend; warm ontvangst met een Mojito van het huis, terwijl onze bagage naar de kamer werd gebracht en de auto geparkeerd werd.

Door de Valet parking waar we gebruik van maakten ($35,- p.d.) hoefden we de auto niet zelf te parkeren en konden we deze zo vaak wij wilden laten ophalen en wegbrengen.
Gelijk bij inchecken al vermeld dat wij op dag van vertrek om 6:00 am weg moesten en dat we graag wouden dat de auto dan klaar zou staan. Werd genoteerd en bij gezegd dat de receptie altijd bemand is.

Nadat we op de 2e dag aangaven de auto nodig te hebben zou dat zo'n 20-25min duren; prima, wij nog even naar de hotel kamer. Toen we in de lobby gingen zitten om te wachten zijn we na 45 min maar gaan vragen waar de auto bleef; deze bleek al die tijd al op ons te wachten; dat werd ons niet verteld..

Bij vertrek stond de auto inderdaad netjes om 6u in de ochtend klaar voor vertrek, echter de receptie was onbemand.. ook na meermaals bellen kwam er niemand opdagen.

Na een kwartier te hebben gewacht hebben we maar (brutaal) de sleutel van de auto gepakt die bij de balie lag en hebben we een briefje achter gelaten; wij moesten immers ons vliegtuig halen..

Beoordeeld op 23 november 2017 via mobiele applicatie

Onze Amerika reis van 6 weken zijn we geëindigd in dit hotel.
Béste hotel van hele reis: ongekende gastvrijheid, warm en oprecht personeel, gaan met elkaar om als een grote hechte familie! Van de eigenaar tot de housekeepi g, iedereen lacht en biedt excellente service. Relaxte en ontspannen sfeer. Heerlijke koffie, ontbijtjes( niet incl maar moeite waard!) en prachtige schone hippe kamers. De strandbedjes en de gratis fietsen maken het geheel echt af! Wij komen terug!

Datum van verblijf: november 2017
Urbanica T, General Manager van Urbanica The Meridian Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2017

Bedankt voor je reacties en deel ze op TripAdvisor!
We waarderen uw vriendelijke woorden en we zijn blij dat u genoten hebt van uw verblijf en onze service, het is een genoegen voor ons om u als onze gast te hebben. We zouden je graag terug willen hebben in ons huis. Nogmaals bedankt, voor het kiezen van The Meridian Hotel.

Het beste,
Sexton