“Helemaal top”
Beoordeling van Havana 1957 Ocean Drive

Havana 1957 Ocean Drive
Reserveren met OpenTable
Havana 1957 Ocean Drive is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 146 van 1.184 Restaurants in Miami Beach
15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste dag in Miami en 's avonds dus even naar de Ocean Drive. We liepen langs dit restaurant met het idee dat we eigenlijk nog een stukje door wilde lopen. Uiteindelijk toch teruggegaan, de lampjes, de sfeer en de muziek maakte het af.

We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Één van ons had de specialiteit, de gegaarde kip met rijst en bonensaus, en de ander een vleesgerecht. Beide genoten van de smaken.

Wijn was best prijzig, $ 11,- ps, maar water is niet afgerekend.

Het was top misschien binnenkort nog een keer.

21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze eerste avond, voor ons gevoel midden in de nacht(jetlag), lekker Cubaans gegeten, met live music. Op advies van de ober heerlijke mojitho's gedronken, die wel wat prijzig waren. Porties waren erg groot; salades hadden we makkelijk kunnen delen.
Gezellige start van onze vakantie!

11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten..2 gerechten gegeten, steak en picadillo. Gerechten waren lekker en goed bereid. We hebben 2 biertjes gedronken pp..deze bleken op de kaart 7 dollar te zijn en nu 11 dollar..ergens tussen de bestelling is er gevraagd naar een groot bier..mogelijk ook onze fout maar 11'dollar blijf erg veel..

19 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond bij Havana gegeten.Eten was heerlijk en op t terras boven kun je gezellig naar alle mensen kijken die langs komen.Echt n aanrader.Niet goedkoop.

15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij een bezoek aan Miami hoort ook Cubaans eten. Bij Havana 1957 kan dat heel goed! Als voorgerecht croquetjes, en een mojito (die ik vrij prijzig vond). Daarna rundvlees van de grill met donkere rijst en bonen. Ook de tafelgenoten vonden hun eten lekker. Prima prijs-kwaliteit verhouding!

Reizigers die Havana 1957 Ocean Drive bekeken, bekeken ook

In Havana 1957 Ocean Drive geweest? Deel je ervaringen!