“mooi appartement op een perfecte locatie”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Apartamento bonito en Miami

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

fabianhen ...
Berkel en Rodenrijs, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“mooi appartement op een perfecte locatie”
Beoordeeld op 6 mei 2017 voor een verblijf in april 2017

Toen wij aankwamen had Anna al een aantal basis boodschappen in het appartement gelegd, zoals mineraalwater en koffie. Dat was gezien onze late aankomst na een lange vliegreis erg prettig. Wij werden daarbij erg vriendelijk door Anna ontvangen. Het appartement is verrassend ruim en compleet. Verder is het appartement zeer schoon. Een ruime tuin hoort er ook nog bij.

De wijk waar het appartement ligt is mooi en rustig. Wel is alles (vliegveld, Miami Beach, etc.) binnen circa een halfuur net de auto te bereiken. Een perfecte uitvalsbasis om Miami te verkennen. Daarbij heeft Anna allerlei tips voor de directe omgeving van het appartement.

Je leeftijdgroep 25-34
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren