Beoordeeld op 14 januari 2019 via mobiele applicatie

Voor een overstap in Miami waarbij je moet blijven overnachten is dit de ideale oplossing. Het hotel is op het vliegveld gevestigd (area E) je loopt zo van de paspoort controle naar het hotel, zonder naar buiten te hoeven. Om de hoek zit een Subway deze zit niet (!!) achter de paspoort controle.

Je betaalt in verhouding iets meer, maar dat geeft wel extra gemak

Datum van verblijf: december 2018
GoPlaces29942644428, Hotel Manager van Miami International Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2019

Thank you for being our guest at Miami International Airport Hotel. We are happy we've made a good impression, and that the hotel appropriately served your lodging needs. Please don't hesitate to see us again when you come back to Miami.

Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Verplichte overnachting voordat we onze camper op mochten halen. Zou de volgende keer voor een hotel in de stad kiezen. Ondanks dat je snel wil gaan tukken is het nu niet de meest inspirerende omgeving. Wel een prima hotel.

Datum van verblijf: juli 2017
Kimberly C, General Manager van Miami International Airport Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2017

Dear RunningTio,

We appreciate you taking the time to tell us about your experience. Thank you for your feedback.

Best Regards,

Kimberly Cason
Hotel General Manager

Beoordeeld op 24 september 2016 via mobiele applicatie

Wat een aanfluiting voor een internationaal vliegveld. Helaas was onze vlugt met 6 uur vertraagd in de avond. Grondpersoneel weet hele maal niets en sturen je van vertrek hal naar vertrekhal. Geen communicatie. Uiteindelijk bij het inchecken kregen we een bon van 15€ pp te besteden bij Subway. Tegen de tijd dat we die vonden ging die net dicht. Net als alle andere winkels en eettentjes. Vermijd Miami als het kan

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 21 mei 2015

We verbleven hier toen we van Amsterdam naar Guatemala vlogen. Omdat we er al een lange dag op hadden (van Amsterdam naar Philadelphia, wachttijd van 7 uur en toen naar Miami) en we pas de volgende ochtend pas naar Guatemala vlogen, leek het me fijn om in Miami dicht bij het vliegveld te verblijven. Zodoende kwamen we op dit hotel uit. Vanaf de douane was het wel zoeken naar het hotel. Dit kunnen ze beter aangeven. Personeel was kortaf. De kamer was oké. Wifi was slecht. Mijn kamergenoot had geeneens wifibereik. Bij mij duurde het even voordat wifi het deed. Voor een lange overstaptijd is dit fijn omdat het al op het vliegveld is.

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 11 augustus 2014

Prima kamers, rustig en geen lawaai van buitenaf. Wij vonden alleen het restaurant zowel de kaart die ze hebben als de uitstraling van het rrestaurant wel erg saai en een niet erg uitgebreide kaart. Wel was het personeel erg vriendelijk! Wat ik alleen jammer vind van al die
Wij zijn nog van kamer gewisseld om dat er in de eerste kamer geen extra bed bij gezet kon worden en heb toen met het verhuizen van kamer naar kamer een mascara laten liggen. Deze kreeg ik de volgende dag gelijk cash betaald, wat een services!
Ook het verhuizen van kamer naar kamer ging erg snel en met alle hulp dat hebben wij wel eens anders meegemaakt. Kortom prima hotel voor een stopover!

Datum van verblijf: juli 2014