Beoordeeld op 29 januari 2018

Bij de receptie zijn ze vriendelijk maar zodra je de kamer in komt is het horror. De WC was niet doorgetrokken en er lag nog een reep chocolade in de kast. Toen ik s nachts naar het toilet ging zag ik beestjes op de vloer lopen. De volgende ochtend zag ik er nog meer. Ik was er een week eerder ook en toen waren er geen beestjes maar maakte de airco een verschrikkelijk lawaai. Dit is echt een slechte ervaring!!

Verbleef: januari 2018
Stephanie K, Public Relations Manager van Sheraton Miami Airport Hotel & Executive Meeting Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2018

Dear Emanuellep57,

Thank you for taking the time out of your day to leave a review for us.

I am excited to hear that you received excellent service from our front office staff and had a great check in experience.

Please accept my sincere apologies for the room cleanliness and maintenance concerns in your room.
I have shared your feedback with our Director of Housekeeping and Director of Engineering to have these issues addressed right away.

I hope you give us another opportunity in the future.

Warm regards

Stephanie

Beoordeeld op 21 juni 2017 via mobiele applicatie

We hebben hier overnacht na onze vlucht van Dusseldorf naar Miami. De shuttle service liet te wensen over. Het busje was te klein om alle mensen te vervoeren en wij hebben zeker een uur gewacht en twee keer gebeld. Ik zou een taxi nemen de volgende keer. Het hotel ligt gunstig tov de autoverhuur, kun je naar toe lopen. De kamers en bedden waren redelijk tot goed. Het ontbijt vonden wij super. Er is een tuin met zwembad aan een sloot met aan de overkant een golfbaan.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 september 2016 via mobiele applicatie

We wilden graag een hotel vlak bij het vliegveld. Dat was het Sheraton. Een fijn verblijf gehad. Vanuit je hotelkamerraam zie je de vliegtuigen voorbij komen. Je hoort ze nauwelijks. Het hotel is recent opgeknapt en je ruikt dat het allemaal nog nieuw is. Het ziet er allemaal goed uit.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 30 maart 2016

Het is een fijn hotel om je vakantie te beginnen. Het is niet zo goedkoop, maar de ligging is prima en het ontbijt ook. Prima kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij zaten op de bovenste verdieping met een mooi uitzicht over de golfbanen. Parkeren kost 10,- per nacht in de eigen parkeergarage. Ook voor verzoekjes staan ze open bij dit hotel. Het ligt op 1,5 mijl van het vliegveld (van de autoverhuur). Uiteraard gratis wifi, maar dat heb je echt overal.

Kamertip: Hoge verdieping vragen, mooi uitzicht.
  • Verbleef: maart 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 22 april 2015

We verbleven hier aan het begin en einde van onze rondreis door Florida.Ideale ligging na lange transatlantische vlucht. Gratis shuttle van vliegveld naar hotel ( 5 min rijden). Vriendelijke en efficiente check in. Het hotel ligt naast het vliegveld maar daar hoor je in de kamer niets van. Ideale ligging voor het ophalen en afleveren van de huurauto ( aan de overkant van de straat,je kan er te voet heen ) We hebben gedineerd in het restaurant, het eten was lekker maar naar amerikaanse normen aan de dure kant. Het inbegrepen ontbijt is karig : enkel brood,fruit en cornflakes ( geen kaas of ham, geen eieren) maar voor een kleine meerprijs (7 dollar) kan je het upgraden en dan krijg je een heerlijke eitjes . Al met al een aanrader!

• Verbleef: februari 2015, reisde met een partner