Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.052)
Beoordelingen filteren
2.052 resultaten
Waardering van reizigers
639
675
377
205
156
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
639
675
377
205
156
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.052 beoordelingen
11 januari 2016 beoordeeld

Netjes, prima faciliteiten, prima hygiëne en onderhoud, uiterst behulpzaam personeel. Voor een kleine meerprijs konden wij een kamer op de "executive vloer" nemen en tevens van het ontbijt en de "snacks" (van 17:00 - 21:00) gebruik maken. Dat was erg plezierig en scheelde een boel kosten en moeite om elders ontbijt te moeten regelen.

  • Verbleef: januari 2016, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Bedank Olaf G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 mei 2015 beoordeeld

Net hotel met zeer goede service. Je voelde je er weer dan welkom. Personeel is prettig in de omgang en zeer behulpzaam. Ruime kamer, heerlijke bedden, nette badkamer. Ook uitgebreid ontbijtbuffet. Echt een aanrader.

  • Verbleef: april 2015, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank PM G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jon S, Director of Sales van DoubleTree by Hilton Hotel Miami Airport & Convention Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2015
Google-vertaling

We appreciate the kind review... you managed to bring up the core values we strive to attain

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 maart 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week een week hier verbleven. Hadden een deluxe kamer op executive floor geboekt. Bij aankomst was deze niet beschikbaar dus een andere kamer gekregen. Na wat research bleek dit een normale kamer te zijn welke dus goedkoper was. Ook kregen we de voordelen van een kamer op excutive floor niet (o.a. ontbijt). Aangezien we de eerste dag nog geen kamer op executive floor hadden moesten we ontbijt zelf maar betalen, na een discussie waarin wij aangaven dat dat niet ons probleem was dat die kamer niet beschikbaar was kregen we toch wel een ontbijt. Na de eerste dag ook eindelijk een kamer gekregen op die verdieping na eerst bij receptie langs te zijn geweest en daarna nog een keer hebben moeten bellen (niet echt service). Kamers mooi en schoon maar raar dat er geen minibar was. Je hoorde wel de vliegtuigen. Vervolgens weer te weinig ontbijtvouchers gekregen voor de hele periode dus konden weer naar receptie. Al met al geen hilton service ook de grote parkeerplaats is het belachelijk dat je hiervoor 7 dollar per dag moet betalen aangezien de kamerprijzen niet echt goedkoop zijn. Ontbijt elke dag exact hetzelfde en niet echt ruim te noemen. 2 verschillende sappen, alleen maar boterhammen, weinig beleg en weinig keuze verder. Voor ons nooit meer dit hotel, zijn wel betere voor deze prijzen te vinden

  • Verbleef: maart 2013
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Gcroos
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
5 maart 2011 beoordeeld

Ik verbleef in deze Hilton Doubletree accommodatie voor één nacht, terwijl ik op doortocht was via Miami International Airport.
Het hotel biedt elke 30 minuten een gratis en efficiënte pendeldienst tussen het vliegveld en het hotel.
Bij aankomst werd ik opgewacht door zeer warme en gastvrije kruiers waarvan één mij hielp met mijn koffer.
Het inchecken ging snel en efficiënt, zeer vriendelijk receptiepersoneel.
Ik verbleef in kamer 613, op de 6e verdieping, zeer mooi uitzicht vanuit de ramen.
De kamer zelf was ongelooflijk.
Zeer groot en ruim.
Flatscreen-tv, koffiezetapparaat… eigenlijk alle gebruikelijke extraatjes.
Echter geen minibar.
Ik had het geluk dat ik verbinding kon maken met de gratis wifi-verbinding vanuit mijn kamer.
Ik kreeg te horen dat het alleen toegankelijk was in de lobby en restaurants (openbare ruimtes), maar dat is blijkbaar niet het geval.
Ik at in het restaurant voor het ontbijt en het diner.
Genoten van beide maaltijden.
Het ontbijtbuffet was van een hoge standaard, zoals het geval is bij vele andere Hilton-accommodaties waar ik ben geweest.
Variërend van Franse toast, roerei, ontbijtgranen, gebak, worstjes, spek enz. Slechts $ 14,17 USD inclusief belasting per persoon.
Dit hotel biedt het totale pakket, conferentiefaciliteiten, zakelijke bijeenkomsten, overnachtingen terwijl je op doortocht bent, noem maar op.
Het enige wat ik jammer vond is dat ik geen tijd had om te ontspannen in een van de 2 zwembaden.
Ik heb geen bedwantsen, vlooien of teken aangetroffen zoals sommige andere beoordelingen zeggen dat die er zijn.
Ik beveel dit hotel ten sterkste aan!

1  Bedank BGIWorldTraveller
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
16 juli 2018 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken