Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.166)
Beoordelingen filteren
4.166 resultaten
Waardering van reizigers
1.342
1.570
722
289
243
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.342
1.570
722
289
243
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 4.166 beoordelingen
Beoordeeld op 5 januari 2019 via mobiele applicatie

Zeer veel betalen voor een heel matig ontbijt en zelfs voor Europese begrippen een zeer kleine kamer voor 4 personen.
Eerst een kamer met een 2 u peroonsbed en een sofa toegewezen, uiteindelijk een kamer met 2 kleine 2 persoons bedden gekregen.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank O2353RMryanj
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HiltonMiamiAirpt, Guest Relations Manager van Hilton Miami Airport Blue Lagoon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2019
Google-vertaling

Dear Ryan J,

We apologize we were not able to provide you with the quality of services you deserve. This is uncharacteristic of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. Your satisfaction is very important to us and we try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. Thank you again for your feedback and we hope you will consider staying with us again.

Sincerely,

Emily Varela – Guest Service and Engagement

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

We hadden een hotel voor één nacht nodig dicht bij de luchthaven. Waarom Hilton niet ? Wat een afknapper ! Op de bedden na, deugt hier nu eens niets. Verouderd en vuil. Onpersoonlijk restaurant met slecht eten en incompetent personeel.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank ManuDemeyere
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Michael H, General Manager van Hilton Miami Airport Blue Lagoon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2018
Google-vertaling

Dear Guest - We are sorry you didn't enjoy your visit to the hotel. Your comments certainly don't reflect the normal great service we provide. I am sorry we were not able to resolve this issues on property as I don't know from your comments whether they were brought to our attention while you were still at the hotel. Again, our apologies for the lack of enjoyment.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 mei 2018

5 dagen verbleven in dit hotel. Goede service. De luchthaven in de buurt is geen problemen wat betreft lawaaihinder. Er is er in de buurt van het hotel niets te beleven. Een auto is aan te raden om iets van Miami te zien.

Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank anoniem736
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 juli 2017

Voor een kort verblijf in Miami is dit hotel een uitstekende keuze. Onbijt was zeer uitgebreid en personeel was zeer vriendelijk. Zeer grote kamer en goede bedden, alle nodige faciliteiten zijn zeker aandezig

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Bedank arthurv442
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MIAAH-SALESADM, Guest Relations Manager van Hilton Miami Airport Blue Lagoon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2017
Google-vertaling

Dear arthurv442,

Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found our hotel and amenities to your liking. We are thrilled to hear about your positive experience! We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

Sincerely,

Emily Varela – Guest Service and Engagement

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 februari 2017

Het hotel is erg simpel en onpersoonlijk. Het is er koud en er is een heel ongezellig restaurant. Ook het eten stelde niet veel voor. Als we 's morgens met de shuttle naar het vliegveld willen, rijdt deze leeg voor onze neus weg, terwijl we al buiten komen met de koffers. Ook weinig vriendelijkheid van het personeel.

Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank 400addiew
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HiltonMiamiAirport, Guest Relations Manager van Hilton Miami Airport Blue Lagoon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2017
Google-vertaling

Dear Addie W,

We apologize we were not able to provide you with the quality of services you deserve. This is uncharacteristic of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. Your satisfaction is very important to us and we try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. Thank you again for your feedback and we hope you will consider staying with us again.

Brittany O’Connor – Guest Service and Engagement

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken